Translate

piątek, 16 lutego 2018

Walentynkowy zestaw

Witajcie.
Dzisiaj mam zestaw walentynkowy - prosty, super słodki, ale niekaloryczny. Jest naprawdę słodki, więc oglądacie dalej na własną odpowiedzialność ;)


Zestaw składa się z kartki z przestrzennym sercem, w którym umieściłam moją radosną wariację na temat haftu matematycznego ;)


Chciałam po prostu zrobić ciekawe wypełnienie serca. Do tego kwiatuszki i coś na przełamanie, czyli zielone listki.


Drugi element zestawu to ozdobna torebka z herbatą.


Poszczególne torebeczki herbaty również mają serduszka ;)


No i na koniec - przesłodki shaker-box ze Scrapka - dziękuję bardzo Anetko :*


Ostrzegałam, że będzie słodko ;)
Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

24 komentarze:

Donia pisze...

Uroczy zestaw!!! Serdecznie pozdrawiam:))

aga-craft pisze...

WSpaniały walentynkowy komplecik :) Czasem nie trzeba dużo, ale tzreba z sercem:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Romantyczny komplecik!

Villaewa77 pisze...

Wspanialy i pomyslowy komplecik, pozdrawiam

Craftfanka pisze...

Urocze:)

Aneta pisze...

Piękny komplet! Romantyczny i dopracowany w każdym szczególe. Wariacja na temat haftu matematycznego okazała się świetną ozdobą. :-)

wiola_c pisze...

Słodki zestaw. Zadbałaś o każdy szczegół. :)

GosiaMachynia pisze...

Cudowny komplecik !!

Lisa pisze...

What a gorgeous gift set this is!! I love the twine in the heart and the shaker, too!! All are stunning!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Wanda pisze...

cudny i pomysłowy zestaw :)

Alicja pisze...

Śliczny zestaw.Pozdrawiam :-).

Chimera pisze...

Przesłodki ten komplet, bardzo romantyczny :)

zojka pisze...

Jest słodki :) choć kalorii niewiele ;) fajny zestaw :)

Eliza Art pisze...

Ale śliczności, to serduszko z nitkami i shaker box są świetne. POzdrawiam i miłego tygodnia życze.

ScraPinki pisze...

Cudny i pomysłowy zestaw.

Dagmara Gorczyńska pisze...

Świetny jest! Super są te maleńkie cekinki w serduszku!

Ludkasz pisze...

Mnóstwo słodyczy, ale ja jestem łasuch, więc pochłonęłam z radością 😉

aa_dorota pisze...

Bardzo fajny komplet. I wcale nie jest przesłodzony.

zmorka pisze...

Słodycz nie przesłodzona :) Śliczny serduszkowy zestaw :)

DecoArtMagda pisze...

fantastyczny i taki dopracowany, fajnie, że tyle róznych elementów zawiera

fabryka prezentów pisze...

fenomenalny zestaw :)

Madzik pisze...

Świetny zestaw i fajny pomysł z herbatką!

Dorota pisze...

super zestaw walentynkowy ;)

Joanna pisze...

ależ słodko walentynkowo u Ciebie