Translate

wtorek, 20 lutego 2018

Na osiemnastkę

Witajcie.Dziś chcę Wam pokazać kartkę, jaką zrobiłam na 18 urodziny.


Do jej ozdoby użyłam papierów Piatek Trzynastego -  papier w gwiazdki to Cute&Co 06, kwiaty wycięłam z arkusza Hello beautiful 07, a  listki z Hello beautiful 04. Użyłam również napisu "Masz już 18 lat". Różowe kwiaty zrobiłam sama z różowego foamiranu. Tym razem zamiast kosteczek używałam beermaty, która sprawiła, że kartka jest bardzo sztywna i trwała. Kartka jest jak zawsze bardzo przestrzenna, dlatego do kompletu papierem Cute&Co 06 okleiłam pudełko z Rzeczy z Papieru.



Małe kwiaty wycięłam wykrojnikiem Sizzix z zestawu maszynki Foldaway 662220, a serwetkę Sizzix  Antique Doily 661720.



Użyte produkty:
Hello beautiful 07 Piatek Trzynastego
Hello beautiful 04 Piatek Trzynastego
Cute&Co 06 Piatek Trzynastego
Pianka foamiran Różowa 009
"Masz już 18 lat" Anemone
Ornamenty Anemone
pudełko na kartkę DL Rzeczy z Papieru
Baza beermata 25cmx10cm BA0001_3

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

19 komentarzy:

karolina jeżak pisze...

Cudna! Piękna kompozycja. ;)
Pozdrawiam ciepło. ♥

Donia pisze...

Urocza karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna!! Ślicznie połączyłaś kwiaty z wyciętymi magnoliami!!

Craftfanka pisze...

Urocza i wdzięczna karteczka:)

piaseiza pisze...

Śliczna!

Lisa pisze...

This is so gorgeous!! The flowers look amazing!! Beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

mosia pisze...

Piękne, kobieca i romantyczna.

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

Beautiful card!

Joanna pisze...

pięknie!

Madzik pisze...

Cudowna kompozycja kwiatowa!!!

Ludkasz pisze...

Piękna praca:)

Szaneta pisze...

Piękna kartka, brawo za kwiaty:)

Peninia / Gosia pisze...

Piękna :)

ScraPinki pisze...

Przepiękna praca. Kwiaty cudowne.

aa_dorota pisze...

Śliczna kartka. Piękne kwiaty nadają jej pazura.

wiola_c pisze...

Prześliczna! Zachwycająca kompozycja. :)
Patent z beermaty też stosuje na dużych powierzchniach, przy mniejszych czasem jeszcze sięgam po kosteczki.

Dorota pisze...

piękna kartka, cudnie wychodzą Ci te kwiaty ;)

Joanna pisze...

wszystko piękne i cudowne aż chciałoby się mieć te 18 lat...

Agnieszka pisze...

Pięknie skomponowany bukiet kwiatowy i cała karteczka śliczna :)