Translate

poniedziałek, 19 lutego 2018

Fuksjowa kartka

Witajcie.
Dzisiaj mam dla Was kartkę urodzinową ozdobioną mnóstwem kwiatów i ozdób z Wild Orchid Crafts.


Użyłam intensywnych, fuksjowych lilii, w centrum przykleiłam Pretty Flori Geum. Dodałam też różowe różyczki i tulipany oraz dwukolorowe listki. Uwielbiam koronki z Woc, więc tutaj również użyłam róż na taśmie i marszczonej koronki, które dodały kompozycji lekkości. Użyłam również drewnianego świecznika, który pomalowałam lakierem do spękań i białą farbą. 




Użyte produkty:
MIXED PURPLE/LILAC MULBERRY PAPER LILY FLOWERS MKX-296
1 METRE LENGHT WHITE RUFFLED LACE MKX-268
2-TONE LT. GREEN/BABY PINK ROSE LEAVES MKX-248
PINK OPEN ROSES 10mm MKX-007
10 MIXED COLOUR FLAT BACK PEARLS IN A DIAMOND CIRCLE MKX-657
MIXED PINK TONE TULIP FLOWERS MKX-143
MIXED PINK SELF ADHESIVE PEARLS/ SET B 3mm MKX-505
MIXED PINK SELF ADHESIVE PEARLS/ SET A 5mm MKX-315
2 METRE LENGTH (2.2 Yards) WHITE ORGANZA ROSE TRIMMING MKX-366
WOODEN DIE CUT FLOURISHES - CANDLEABRA &CAGE GST-157

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

20 komentarzy:

Craftfanka pisze...

Mnóstwo kwiatów dobrze robi na urodziny:)Świetna praca:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudownie ją ukwieciłaś :)

R's Rue pisze...

I like.

Petras Bastelschätze pisze...

Stunning creation with the flowers and background doily. The combination of pinks looks great.

piaseiza pisze...

Przepiękna, wspaniałe kolory

karolina jeżak pisze...

Piękna! Uwielbiam fuksję na kartkach... :)
Pozdrawiam ciepło. ♥

Katarzynka pisze...

Piękna :-) Kwiaty cudowne.

Mój świat kolorów pisze...

cudna kartka i te kolory, wow:))

Donia pisze...

Przepiękna kartka:))

Ludkasz pisze...

Piękna kartka:) !!!

Dagmara Gorczyńska pisze...

Fantastyczna kompozycja!

Szaneta pisze...

Piękna, kolory żywe i radosne

dagmarakos.blogspot.com pisze...

W Twoim wydaniu wszystko jest piękne 😊

ScraPinki pisze...

Prześliczna kompozycja. Pozdrawiam serdecznie.

aa_dorota pisze...

Przepiękna kartka.

wiola_c pisze...

Jak zawsze zachwycasz bez względu na to w zestawieniu kolorystycznym tworzysz. :)
Piękna!

Dorota pisze...

cudna kartka, piękne kwiaty :)

Joanna pisze...

kolejna piękna kartka w Twoim wykonaniu!!!!

WuWu pisze...

Pięknie i soczyście!Wspaniałą katka!

Agnieszka pisze...

Śliczna :)