Translate

wtorek, 16 stycznia 2018

Z ramką w roli głównej

Witajcie.
Dziś pokażę Wam kartkę urodzinową z warstwową rameczką Dzwonki z tłem w roli głównej. Użyłam papieru White Day 01, kompozycję kwiatową tworzą różowe magnolie, biało-różowe kwiaty wiśni i małe różyczki. Listki wycięłam z papieru Rosmary UHK, dodałam też pociętą na mniejsze fragmenty gałązkę Zielono mi. Na koniec nakleiłam jeszcze kilka perełek i gotowe.



Listki wycięłam wykrojnikami Sizzix  Garden Greens 661206.



Użyte produkty:
Dzwonki z tłem Anemone
White Day 01
magnolie WOC zestaw 25szt.
kwiaty wiśni Mix pink WOC

Rosmary UHK
Zielono mi... Anemone
perełki białe 3mm WOC
klej Magic

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

25 komentarzy:

Mój świat kolorów pisze...

cudna kartka!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękna karteczka!!!
Śliczna ta rameczka!!!

malażabka pisze...

Piękna praca :0 Bije od niej ogrom radości i miłości :)

aga-craft pisze...

Rameczka zachwycająca :) Śliczna jest ta karteczka :)

PJ pisze...

Your cards are so beautiful! I look forward to seeing them every morning!

piaseiza pisze...

Śliczna!

Arleta pisze...

rewelacyjna

Peninia / Gosia pisze...

Przepiękna rameczka i piękne dodatki:) Cudo!

ewinka Nowa pisze...

Cudowny komplet :-) Różany motyw w tle i różowe kwiaty na ażurowej ramce dają wspaniały efekt :-)

SD pooja pisze...

Its Beautiful !

Unknown pisze...

Jak zawsze prześliczna,kwiaty cudne :)

Monika pisze...

Wspaniała urodzinowa kartka pięknie ukwiecona, pozdrawiam

Aneta pisze...

Cudny komplet!

mosia pisze...

Piękności!

Sylwia S pisze...

Piękna i rewelacyjnie zaprezentowana.

Szaneta pisze...

Cudowna kartka, ramka i kwiaty pięknie dobrane

aa_dorota pisze...

Piękna delikatna kartka. Cudna kompozycja kwiatowa z wplecioną w nią ramką.

sofia-eliza pisze...

Kartka jest świetna i jak bogato ozdobiona :) Mnie się bardzo podoba **

Ludkasz pisze...

Piękna:)

WuWu pisze...

Śliczna😍

fabryka prezentów pisze...

cudowny komplet :)

Dorota pisze...

prześlicznie ;)

wiola_c pisze...

Prześliczny komplecik. :)

krystynas pisze...

Warstwowa ramka prezentuje się pięknie na delikatnym tle - całość wyjątkowa.
Pozdrawiam :)

Joanna pisze...

cudna kompozycja a ramka przepiękna!!!!