Translate

środa, 17 stycznia 2018

Post sentymentalny ;)

Witajcie.
Dziś post nietypowy, bo mój blog obchodzi dziś swoje 8 urodziny. Zabiorę więc Was w podróż w czasie przez kolejne lata od początków bloga, czyli 17 stycznia 2010r. Całe szczęście, że moje najwcześniejsze prace (kleję od 2008 roku) znikły gdzieś w otchłaniach internetu, bo to już byłoby nie do zniesienia ;)
A więc zaczynamy od pierwszego posta na blogu:

17.01.2010
Kartka wycięta ręcznie, ze skromnymi zasobami materiałów i narzędzi, z moimi ciut nieudolnymi różyczkami. A te listki i to zdjęcie... Brrr...

W roku 2010 zrobiłam też tekturową ramkę, z grubaśnej tektury, ze zdobycznymi literkami, ręcznie wycinanymi ptaszkami...


...i mój pierwszy ślubny składaczek harmonijkowy:



17.01.2011
Baza moich narzędzi powiększyła się o dziurkacze MS, no i są prawdziwe róże ;) Papiery to wręcz starożytna kolekcja K&Co, bardzo ją lubiłam.


W 2011 roku nadal robiłam kwiatki i kartki-bramy. Już ciut lepiej z kompozycją i dorobiłam się maszynki ;)



16.01.2012
Ta kartka doczekała się mnóstwa klonów, to chyba najczęściej kopiowana moja kartka, z borderkami Marianne D.


W 2012 zdjęcia zaczęłam robić w namiocie bezcieniowym. Powstała też moja pierwsza kolorowana Magnolia:



17.01.2013
Wciąż uczyłam się kolorować stemple, te lilie to stemple nieistniejącej już firmy Flourishes.


I oczywiście robiłam moje kwiatki ;)



15.01.2014
Kartka z produktami Marianne D, jedna z opublikowanych...


W 2014 roku spróbowałam też nieśmiało mediowania - tu ramka z warsztatów z Olgą.


Oprócz kartek robiłam też albumy:



16.01.2015
W roku 2015 byłam w niezłej formie ;) Był sowi komplet robiony dla Wycinanki...


W tym roku powstał też motocyklowy, pokryty rdzą, album:



18.01.2016
Pojawiła się kartka zrobiona dla Wild Orchid Crafts...


I w ogóle mnóstwo kwiatów WOC...


...i gniazdek z jajeczkami ;)



18.01.2017
Rok 2017 przyniósł serce z Agateriowymi produktami...


Ramkę z jednym z moich ulubionych zdjęć...


i ciut śmielsze eksperymenty z foamiranem ;)



Przez te 8 lat poznałam mnóstwo cudownych osób, zamieściłam 1488 postów, odwiedziliście mnie ponad 2 800 000 razy, byłam w 27 Design Teamach, stałych i gościnnych, to naprawdę wspaniały czas.

Bardzo Wam dziękuję za te wszystkie lata, za każdy z ponad 30 000 komentarzy, jaki zostawiliście tutaj i oczywiście proszę o kolejne ;) Pozdrawiam serdecznie!

29 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Super!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniałe podsumowanie!!!! Uwielbiam do Ciebie zaglądać !!! Twoje prace są dla mnie inspiracją!!
Pamiętam tą brązową bramę - oczarowała mnie :)

Karkakg pisze...

Świetne podsumowanie, cudowne prace!
Pamiętam kartkę z 2011r. dostałam podobną w wygranym u Ciebie candy :) jak ten czas szybko leci!
życzę jeszcze wielu lat z nami i z Twoimi ślicznymi pracami :)
Pozdrawiam

aga-craft pisze...

Wspaniała podróż w czasie, widac jak leci czas-dopiero wczoraj... a lata lecą. Piękne sa Twoje prace i widać pasję w Twoich dziełach :) Najlepsze życzenia i gratulacje z okazji 8 urodzin :) Ciekawe co pokażesz za kolejne 8 lat, pewnie coś o czym dzisiaj nawet nie marzysz. Niech Cię wena twórcza nie opuszcza :) Ja zawsze zagladam do Ciebie z ogromna przyjemnością :)

Peninia / Gosia pisze...

Cudowne podsumowanie twórczości! Życzę Ci kolejnych twórczych i pięknych blogowych latek:) Bo Twoje prace oczarowują :) Uściski!

Ева pisze...

Как же интересно читать о вашем увлекательном путешествии в скрапбукинг!) Поздравляю с днем рождения блога! Пусть его постоянные читатели прибавляются и обязательно находят время написать отклик на представленную работу. Радостного творчества, Моника и успехов!

Aneta pisze...

Ja bloguję krócej od ciebie, ale też ostatnio zrobiłamsobie taka sentymentalną wycieczkę po blogu. Oj, początki były zabawne! Zaglądam tu z przyjemnością od bardzo długiego - dla mnie czasu. I za każdym razem jestem zachwycona. Cieszę się, że pokazujesz swoje prace. I życzę, aby wena zawsze dobrze ci służyła i kolejne prace były jeszcze piękniejsze!

Dorota pisze...

Super się ogląda jak dojrzewa Twoja twórczość i gratuluję lat twórczości

piaseiza pisze...

Świetne podsumowanie:)

Agnieszka pisze...

Wspaniała sentymentalna podróż! Uwielbiam takie historie. To niezwykłe zobaczyć na własne oczy początki i to jak cudownie rozwija się czyjaś pasja! Dziękuję! ♥

Gosia pisze...

Pamietam jaką byłaś i jesteś dla mnie inspiracją, zaczęłam prawie równocześnie z Tobą, ale gdzież mi do takiego szalonego tempa rozwoju jak Twoje....Nadal często zaglądam i cieszę się że pokazujesz swoje piękne prace

Monika pisze...

Pięknie opowiedziałaś nam swoją historię.Cieszę się na widok Twoich prac są wspaniałe. Życzę dużo weny twórczej na kolejne lata.

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Moni GRATULUJĘ wytrwałości, ciągłej weny, to od Ciebie głównie zaczęła się moja przygoda z kartkami, czekałam z niecierpliwością na każdą Twoją nowość, pamiętam jak wertowałam internet w poszukiwaniu tego stempla z fioletowej kartki :-), tak mi się ta praca podobała... Życzę jeszcze wielu, wielu lat blogowania, byśmy mogli podziwiać dalej Twoje małe dzieła.

Arleta pisze...

rewelacyjne wspomnienie

lilavati pisze...

Nie powiem, wzruszyłam się... Znam wiele Twoich prac, jeszcze z czasów scrappassion, potrafię rozpoznać niepodpisane... Super. Pozdrawiam i życzę dalszych lat bogatej weny :*

Elżbieta pisze...

Niesamowite :) nie wiem, nie pamiętam kiedy w internetach na Ciebie natrafiłam, ale każda Twoja praca mnie zachwyca :) i co najfajniejsze to, że miałysmy okazję się spotkać na żywo :)

handmade.martam pisze...

Gratulacje tylu postów . jesteś dla mnie wielka inspiracją uwielbiam Twoje pracę wszystkie są bardzo estetyczne, przemyślane i zachwycające. Miło było poczytać wspomnienia. życzę dalszych sukcesów. pozdrawiam

mosia pisze...

Ale to fajnie pokazałaś!
Chyba i ja się skuszę. Ale to jeszcze chwilka, bo dopiero w maju.

Sylwia S pisze...

Piękny wpis. Super ujęłaś te wszystkie etapy tworzenia, rozwoju i trendy :) Wszystkie twoje prace są rewelacyjne, dopieszczone i cudownie zaprezentowane. Warsztaty u Ciebie to wspaniała przygoda oraz masa niezapomnianych wrażeń. Powodzenia w dalszym tworzeniu! Pozdrawiam Sylwia

Donia pisze...

Urocze prace!!! Gratuluję i życzę dalszej, wspaniałej twórczości!!! Serdecznie pozdrawiam:))

Szaneta pisze...

Wow, serdecznie gratuluję:) porównując ,mam dużo wolniejsze tempo od Ciebie:) bardzo spodobał mi się taki sposob podsumowania, może też spróbuję:)

aa_dorota pisze...

WoW1 Jaka różnorodność i rozwój.
Piękne prace.

Ludkasz pisze...

Kochana, piękne prace od samego początku:) I ja tu bywam wydaje mi się od początku... KOlejnych wielu lat pełnych weny twórczej i wspaniałych prac i niezwykłych DT:)

WuWu pisze...

A mojemu 17 stycznia stuknął rok i zupełnie to przegapiłam!! Świetny pomysł z zestawieniem kolejnych prac. Gratulacje i oby jeszcze lata całe się zapełniał!!

fabryka prezentów pisze...

super podsumowanie, przeczytałam z zapartym tchem. Gratuluję serdecznie i życze kolejnych wspaniałych lat :)

wiola_c pisze...

Wspaniałe wspomnienia. Od samego początku dbałaś o każdy szczegół, dokładność i dobór elementów, mimo skromnego zasobu materiałów. Twoje prace są niepowtarzalne i wyjątkowe, rozpoznawalne na pierwszy rzut oka. Gratuluję Moniś talentu i życzę kolejnych twórczych lat. :*

scraPina pisze...

Jejuuuu od tych wszystkich cyfr aż ni się w głowie zakręciło! Moniu gratuluję i życzę kolejnych lat z papierem i blogiem! :* :* :*

Joanna pisze...

piękne podsumowanie, co prawda nie znam Twoich prac z początków ale wcale nie uważam żeby były brzydkie :) każda z nas się rozwija i tworzy coraz nowe projekty!!!

agateria.pl pisze...

Kochana ja uwielbiam Twoje kwieciste prace. Sś rozpoznawalne i takie..Twoje. Wspaniałe podsumowanie :)