Translate

sobota, 16 grudnia 2017

Z aniołkami

Witajcie.
Czy pamiętacie agateriowy blog-hop? Rozpoczęłyśmy wtedy również w grupie Tworzymy z Agaterią zabawę z mapką autorstwa Marty Zaborowskiej.

Do końca roku czekamy na Wasze świąteczne prace z materiałów Agaterii, zrobione do tej mapki.
Spośród zgłoszonych prac DT wybierze najciekawszą, która zostanie nagrodzona bonem o wartość 50 zł na zakupy w sklepie Agaterii.

Dzisiejszą kartkę zrobiłam właśnie do tej mapki, odwróciłam ją i dodałam mnóstwo dodatkowych elementów, ale sądzę, że jej zarys nadal widać.


Użyłam papierów Magic Dreams 1/6 i Magic Dreams 3/6, tekturki tła Koniczyna marokańska oraz zegara. Kompozycję kwiatową uzupełniły gałązki róż.



Na kartce schowały się trzy aniołki, ciekawe czy wszystkie znajdziecie :)



Użyte produkty:
Magic Dreams 1/6
Magic Dreams 3/6
Koniczyna marokańska
zegar
gałązki róż

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam! 

23 komentarze:

aga-craft pisze...

Cudna, taka anielska :)

Ludkasz pisze...

Piękna kartka:) Bardzo bogata:)

fabryka prezentów pisze...

przepiękna :)

Dagmara Gorczyńska pisze...

Wyświetla mi się tylko jedno zdjęcie. ;( Ale akurat widzę na nim całą kartkę - jest przepiękna! Umiesz używać tych kuleczek, zazdroszczę bardzo <3

Au-une pisze...

Cudowna! Udało mi si znaleźć wszystkie aniołki ;)

Sylwia S pisze...

Cudowana kartka.

Mój świat kolorów pisze...

Przepiękna kartka😊

Arleta pisze...

cudowna

Panna z Bagien pisze...

Piekna, bardzo bogata kartka :)

piaseiza pisze...

Piękna!

ScraPinki pisze...

Przepiękna praca. Pozdrawiam serdecznie.

Haft i Patchwork pisze...

Piękna karteczka:)

aa_dorota pisze...

Piękna kartka.

Chimera pisze...

Cudna jest, taka mroźna i elegancka, przepięknie ją skomponowałaś :)

Dorota pisze...

Cóż ja mogę napisać poza tym, że piękna ;) i dla mnie odważna :)

Peninia / Gosia pisze...

Magiczna karteczka...cudo! Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam w ten grudniowy czas-Gosia ♥

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)
Może trochę odważna ;) Wychodzę z założenia, że w kartkach świątecznych mogę szaleć do woli i tak właśnie tu poszalałam ;)

zmorka pisze...

Śliczna i delikatna :) Jak to jest, że u każdego kuleczki 3D wyglądają jakoś tak estetycznie i na swoim miejscu, a jak ja użyję to mam wielkie bałagan? :D

Sylwia S pisze...

Piękna karta :)

Dorota pisze...

i bardzo dobrze ;)

WuWu pisze...

Fantastyczna!!Pozdrawiam

sanpiseth40 pisze...

I enjoyed over read your blog post.
Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
หนังดราม่า

Joanna pisze...

przepiękna kartka, co nowego mogę Moniu napisać :)