Translate

piątek, 8 grudnia 2017

Świąteczna ramka Sizzix

Witajcie.
Święta coraz bliżej,  dziś zamiast kartki chcę Wam pokazać świąteczną ramkę na nóżce, którą zrobiłam za pomocą wykrojników Sizzix.


Bazą jest zwykła ramka, do której dokleiłam nóżkę ze szpulki i tekturowego krążka. Krążek powstał z wielu warstw tektury falistej sklejonych razem i pomalowanych na biało. Wewnątrz ramki zrobiłam przestrzenną kompozycję z poinsecji z papieru czerpanego i wykrojnika Sizzix  Tattered Poinsettia 658261, dodałam gałązki wycięte Holiday Greens 661597. Napis wycięłam wykrojnikiem Retro Merry Christmas 662420, dużą część wycięłam z tektury falistej i białego papieru, a małą z czerwonego papieru i użyłam negatywu.


Złote gwiazdki wycięłam wykrojnikiem Birds and stars 662673, a ptaszka Little Robin 661724. Pod ptaszkiem podkleiłam serwetkę Boho Dreams 661681.




Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

33 komentarze:

aga-craft pisze...

Pięknie wyglada ten ptaszek na gałązkach świerkowych :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna rameczka - wspaniała ozdoba świąteczna!!! Ptaszek uroczy :)

Ellen pisze...

Wow... this is gorgeous Monika, so beautiful love it!
Also the post bevore is beautiful...you are an artist!
X Ellen

Craftfanka pisze...

Bukiecik jest prześliczny, a ten tłuściutki ptaszek jest przeuroczy:)

Madlenia pisze...

:) Bardzo ładnie wygląda taka rameczka, cudo!

wiola_c pisze...

Śliczna, świąteczna dekoracja :)

a.le kartka pisze...

Cudna rameczka! Wspanialy pomysl by ramce dorobic nóżkę :))

Mój świat kolorów pisze...

przepiękna dekoracja!

Lisa pisze...

Wow, this is stunning!! The robin is so gorgeous!! I love this!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

hania739 pisze...

Śliczna dekoracja, a ptaszek rewelacja :))

Jola pisze...

Cudowna dekoracja!!! Przepiękne kolory!!!

Chimera pisze...

Przepiękna dekoracja, napatrzeć się nie mogę ♥

zojka pisze...

o, jaka cudna ramka! czuję Święta!

Szaneta pisze...

Cudna dekoracja !:)

Nieprujsietak pisze...

Prześliczna ramka.Super dekoracja.Pozdrawiam serdecznie.

Laurie pisze...

Very beautiful, just love the bright color and arrangement you made. Thanks a lot.

aa_dorota pisze...

Piękna ozdoba. Ślicznie wygląda w całej kompozycji ten ptaszek.

Dorota pisze...

cudna ramka i ta czerwień ;)

WuWu pisze...

Urocza rameczka!! Pozdrawiam serdecznie.

Violinowo pisze...

Zawsze zachwycam się Twoimi pracami :)

Ludkasz pisze...

Piękna klimatyczna kartka :)

Ludkasz pisze...

A to nie kartka, ale rameczka;) I nadal piękna ;)

Peninia / Gosia pisze...

Ach jaka piękna!

Donia pisze...

Wspaniała rameczka:))

Aneta pisze...

Jest wspaniała! Piękna świąteczna ozdoba.

zmorka pisze...

Piękna i bardzo pomysłowa ozdoba :)

Sylwia S pisze...

Jaka cudowna rameczka. Moniko pomysły masz wrecz fantastyczne a wykonanie ich rewelacyjne. Pozdrawiam Sylwia

malażabka pisze...

Świetna ramka :)

fabryka prezentów pisze...

prześliczna ... :)

karolina jeżak pisze...

Przepiękna, bardzo klimatyczna praca! :)

Agnieszka pisze...

Śliczna praca!

Joanna pisze...

fantastyczna ramka, czy to taka obracana jest? można zrobić wtedy dwa obrazki :)








Monia - Monika Jakubowska pisze...

Nie, to taka najzwyklejsza ramka, tylko dodałam nóżkę, a z tyłu przykleiłam życzenia ;)