Translate

poniedziałek, 18 grudnia 2017

Kartka i bombki

Witajcie.
Wciąż jeszcze u mnie produkcja świąteczna, dziś pokażę Wam prace w bieli.


Pierwsza jest kartka, z kwiatami z WOC i wykrojnikami Marianne D - wciąż uwielbiam te mariankowe kamieniczki.


Kartka jest puchata od koronki i gazy, a roziskrzona od brokatu i kryształków.


Na kiermasz szkolny zrobiłam też prościutkie bombki - wypełniłam je piórkami i sztucznym śniegiem oraz wkleiłam aniołki, w każdej inny. Na żywo wyglądają ładnie, ale trudno ich urok uchwycić na zdjęciach.




Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

18 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna karteczka , a bombki z aniołkami EKSTRA!!!!

Craftfanka pisze...

Prześliczne prace w bieli:) Bombki super:)

Wanda pisze...

cudna karteczka i fantastyczne bombki :)

Ульяна и Полина pisze...

Красота!

Chimera pisze...

Zachwycająca ta kartka, bardzo delikatna.
Super pomysł z tymi bombkami, są świetne!!

a.le kartka pisze...

Kartka przepiekna! Pomysl na aniolkowe bombki super!

Mój świat kolorów pisze...

cudne prace, a bombeczki przesłodkie:) Wesołych Świąt:)

el pisze...

śliczniusie , myślałam o czyś takim ale Ty "dodałaś mi skrzydeł" i upewniłaś w tym że będzie dobrze wyglądac wiec i jeszcze takie powstaną

tine pisze...

so cute!! i love it
happy christmas !!!

fabryka prezentów pisze...

Białe jest piękne a Ty to potrafisz pokazać :)

Unknown pisze...

piekna biel!!!! rewelacja...

Visell pisze...

Cudowne!

sanpiseth40 pisze...

I enjoyed over read your blog post.
Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
หนังดราม่า

Agnieszka pisze...

Śliczna! Te krzywo wetknięte w kompozycje domku są super! Bardzo mi się to podoba, dodaje pracy lekkości!

Ludkasz pisze...

Śliczna kartka:) Ale to bombki mnie urzekły:)

aa_dorota pisze...

Bardzo piękne zimowe prace.

Dorota pisze...

Cudne prace, szczególnie bombeczka z aniołkiem ;)

Joanna pisze...

piękna kartka cała w bieli, aniołki zamknięte w chmurkach świetne