Translate

poniedziałek, 11 grudnia 2017

Dużo białego i trochę różowego ;)

Witajcie.
Na doroczny kiermasz świąteczny w szkole moich dzieci przygotowałam kilka ozdób. Pierwsza  to styropianowa choinka, którą owinęłam białym, puchatym łańcuchem i dodałam kwiaty i ozdoby z Wild Orchid Crafts.


Użyłam różnych koronek, dodałam białe, duże poinsecje z perłowymi pręcikami, oszronione owoce i białe listki. 


Dla uzupełnienia kompozycji użyłam wycinanek z Sizzix Holiday Greens 661597 oraz zawijasków odciętych od ptaszka Bird of Paradise 661740.


Ozdobiłam również styropianowe bombki - owinęłam je różowym tiulem i również przykleiłam duże, białe poinsecje oraz listki, dodałam małe różyczki i róże cottage.


Dodatkowo użyłam wykrojników Sizzix Holiday Greens 661597, listki świetnie uzupełniły kompozycję.



Użyte produkty:
SMALL WHITE DOUBLE HEAD PERL STAMENS MKX-212
WHITE LEAVES WITH STEM 30mm MKX-450
LARGE WHITE POINSETTIA BLOOMS MKX-222
WHITE FROSTED BERRY SPRAY MKX-600
WHITE MULBERRY PAPER OPEN ROSES MKX-013
WHITE MULBERRY PAPER COTTAGE ROSES MKX-683
Lace
1 METRE WHITE GUIPIURE LACE MKX-404

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam! 

28 komentarzy:

aga-craft pisze...

Wspaniałe ozdoby Świąteczne :)

Donia pisze...

Cudowne ozdoby!!! Serdecznie pozdrawiam:))

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fantastyczne ozdoby, zwłaszcza choinka mnie urzekła!!!!!!!!!!!!!!

a.le kartka pisze...

Mega elegancko i przepieknie!

Craftfanka pisze...

Choinka śliczna,a bombki po prostu fantastyczne:)

ProjectGallias pisze...

Choinka jest cudna;-)

Aneta pisze...

Choineczka jest zachwycająca, ale i bombki piękne!

Panna z Bagien pisze...

Przepiękna :)

Lisa pisze...

Wow!! These are so stunning!! The tree is so gorgeous!! The ornaments are amazing!! I want those for my tree!! Love, love these!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Petras Bastelschätze pisze...

Oh wow what fantastic creations. I love the fluffy design of tree. Gorgeous arrangement of deco. The christmas balls are looing stunning too. I am really excited.

Justyna pisze...


Elegancko i pieknie!

Madzik pisze...

Wspaniałe ozdoby!!!

Wanda pisze...

cudne prace :)

Kasia Hajnas pisze...

Puchata choineczka i bombki są zachwycające, efekt końcowy och i ach!!! Niesamowita elegancja:). Pozdrawiam cieplutko:).

Papierowa Pracownia pisze...

Cudo :)

malażabka pisze...

Wspaniałe ozdoby :)

Ludkasz pisze...

Piękne ozdoby:)

fabryka prezentów pisze...

proste a jakie efektowne, piękne :)

Dagmara Gorczyńska pisze...

Jakie piękne prace! Szczególnie mi się podobają bombki )

Panna z Bagien pisze...

Przepiękne :)

aa_dorota pisze...

Super zimowa choinka. Bombki też piękne.

ScrapDesign- handmade by M.R. pisze...

fantastyczne ozdoby :)

Peninia / Gosia pisze...

Magicznie i pięknie:) Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam w ten grudniowy czas-Gosia ♥

Sylwia S pisze...

Choinka wygląda świetnie a bombki są przepiękne! :)

zmorka pisze...

I od bombek i od choinki ciężko oczy oderwać :) Absolutnie zachwycające :)

Dorota pisze...

Ale pięknie, będą śliczne ozdoby ;)

WuWu pisze...

Piękne, mroźne prace:)) Pozdrawiam i Wesołych Świąt!

Joanna pisze...

nie chcesz mnie adoptować? też bym takie wzięła do szkoły :)