Translate

piątek, 17 listopada 2017

Garść zaproszeń

Witajcie.
Zwykle wycinanki z wykrojników chowają się u mnie pośród kwiatów, na zaproszeniach komunijnych można je zobaczyć w całej okazałości.


Na tym składanym zaproszeniu użyłam serwetki Sizzix  Antique Doily 661720, w połączeniu z kołami i hostią od Rosy Owl.



Prościutkie zaproszenie ozdobiłam pięknym aniołem Sizzix  Graceful Angel 661722, moim zdaniem świetnie nadaje się na zaproszenia.



I kolejna wersja z opaską, tym razem z serwetką Cheery Lynn i winogronami Marianne D.



Może być w wersji poziomej, ale równie dobrze wygląda w wersji pionowej.



Wykrojnik brzegowy Sizzix Moroccan Card Edge 661747 świetnie sprawdził się jako serwetka pod hostię.



Tutaj użyłam połączenia  serwetki Hello Doily 661096 i banerka Enhancing Flourish 661060.



I na koniec zupełnie nietypowy wzór, zrobiony z wycinanki Sizzix  Natural Florals 661748. Nie wiem czy spodoba się Wam, ale mi podoba się chyba najbardziej ;)



Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

20 komentarzy:

ŚwiatMagii pisze...

Wszystkie piękne i eleganckie, lubię do Ciebie zaglądać i podziwić. Pozdrawiam Dagmara

Craftfanka pisze...

O moj Boże- co za prace! REWELACJAAAAA!!!!Wykrojniki super:)

Joanna pisze...

wszystkie piękne,nie umiem się zdecydować które najlepsze :)

aga-craft pisze...

Bardzo eleganckie :)

Emilia-tworzy pisze...

Super, wszystkie prześliczne

Lisa pisze...

They are all so elegant and gorgeous!! The white on white is beautiful!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Chimera pisze...

Wszystkie są przepiękne i bardzo eleganckie, powiedziałabym nawet, że idealne na taką okazję. Jestem nimi zachwycona!!

Kasia Hajnas pisze...

Czego chcieć więcej, prosta elegancja i oto chodzi w zaproszeniach:). Ostatnie zaproszenie faktycznie jest przepiękne, delikatne i nietypowe:). Brawo!!! Pozdrawiam serdecznie:).

Peninia / Gosia pisze...

Piękne i bardzo eleganckie zaproszenia! Urocze każde z nich :)

aa_dorota pisze...

Proste, ale bardzo eleganckie zaproszenia.

zmorka pisze...

Świetne wzory :)

Potworkowa pisze...

Piękne wszystkie, proste i eleganckie :)

Dorota pisze...

Jeden kolor to nie lada wyzwanie, jestem pod wrażeniem ;)

mag pisze...

Przepiękne w swej prostocie :)

Sylwia S pisze...

TY to masz pomysły. Rewelacyjne prace :)

Justyna pisze...

Wszystkie piękne,eleganckie!trudny wybor :)

Mój świat kolorów pisze...

piękne!

Agnieszka pisze...

Piękne, a ostatnia rzeczywiście najpiękniejsza! :)

Kasia Udalska pisze...

Moniko, prosto, a jak pięknie! Jesteś mistrzynią w łączeniu różnych wykrojników w jedną spójną całość :)

wiola_c pisze...

Wszystkie są prześliczne i bardzo eleganckie. :)