Translate

środa, 15 listopada 2017

Cieplutka kartka

Witajcie.
Święta coraz bliżej, dziś kolejna cieplutka i klimatyczna kartka świąteczna z produktami Agaterii.


Użyłam papieru Magic Dreams 6/6, na nim ułożyłam śliczną tekturkę gwiazdkę serwetkę
Potem zbudowałam resztę kompozycji, pomiędzy kwiaty wplotłam pierniczki wycięte z arkusza do wycinania. Na górze kartki przykleiłam na kosteczkach świąteczne chorągiewki.

Kwiaty to Pretty Flori z WOC, gałązki wycięłam wykrojnikami Sizzix Holiday Greens 661597,
Mikołaja wykrojnikiem Bigz Old St. Nick 661733.


Użyte produkty:
Magic Dreams 6/6
Gwiazdka serwetka
Arkusz do wycinania świąteczny
Świąteczne chorągiewki

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

17 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna, klimatyczna karteczka!!! Fajne dodatki!!!

malażabka pisze...

Świetny klimat na świetnej pracy :)

Wanda pisze...

prześliczna :)

Craftfanka pisze...

Prześliczna kartka!!! Ten mikołaj jest słodziutki:)

Mój świat kolorów pisze...

cudna i na wesoło! pozdrawiam:)

Lisa pisze...

This is so stunning!! I love the Santa!! The flowers are gorgeous and the banner is beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Monika pisze...

Świetna , cieplutka kartka

Alicja pisze...

Śliczna :-).Pozdrawiam.

Szaneta pisze...

Świetna, wprowadza ten dziecięcy, radosny nastrój Świąt :)

Maristela Guilherme pisze...

Que lindo!
bjs

Aneta pisze...

Ale cudna, pełna świątecznego ciepła!

aa_dorota pisze...

Przypominasz o Mikołaju. A list do niego już wysłałaś?

zmorka pisze...

Patrzę i głupio się uśmiecham, bo taka optymistycznie nastrajająca :)

Dagmara Gorczyńska pisze...

Kapitalna! Chyba pierwszy raz w tym roku widzę kartkę z tego rodzaju "składanym" wykrojnikiem. Wygląda przecudnie!

Dorota pisze...

Piękne kwiaty, uroczy Mikołajek ;)

mag pisze...

Hohoho! Fajowa:)

Sylwia S pisze...

Jaka fajna :)