Translate

środa, 18 października 2017

W podziękowaniu

Witajcie.
W podziękowaniu z okazji dnia nauczyciela postanowiłam ozdobić opakowanie Rafaello. Nie chciałam robić dekoracji, która po zdjęciu powędruje do śmietnika, ale też nie chciałam utrudniać konsumpcji ;) Dlatego właśnie wymyśliłam, że zrobię opaskę z ozdobnym wierzchem.


Górną, ozdobną część podkleiłam magnesami, mniejszy magnes przykleiłam też do opaski na opakowaniu.


Magnes można bez problemu zdjąć i przyczepić na lodówce, a opakowanie nadal wygląda estetycznie.


Do ozdoby magnesu użyłam papierów Craft&You Design, kwiatów i listków róży z Wild Orchid Crafts. Serwetkę wycięłam wykrojnikiem Sizzix  Antique doily 661720, listki i brokatowe serduszka wycięłam wykrojnikami z zestawu maszynki Foldaway 662220. Napis oczywiście od Rosy Owl.


Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

15 komentarzy:

GosiaMachynia pisze...

Bardzo fajna :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Super to wymyśliłaś!!! Śliczna ozdoba pudełeczka!!!

piaseiza pisze...

Świetny pomysł! Śliczny magnesik:)

Wanda pisze...

fantastyczny pomysł i cudnie wyszło :)

Lisa pisze...

This is so creative and gorgeous!! What a wonderful idea!! The details you added are stunning!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Ульяна и Полина pisze...

Как красиво!

aga-craft pisze...

Pomysł fantastyczny :)

wiola_c pisze...

Piękna ozdoba. :-)

Craftfanka pisze...

Rewelacyjna :D

Dotka pisze...

Prześliczne!

a.le kartka pisze...

Pięknie i bardzo pomysłowo:) Magnesik na lodówkę przepiekny!

Chimera pisze...

Ślicznie! Bardzo uroczo to wygląda :)

Donia pisze...

Przepięknie się prezentuje:))

Mój świat kolorów pisze...

prześliczna forma podziękowania zostanie dzięki magnesom na długo:))

lilavati pisze...

pomysł z magnesem jest doskonały :)