Translate

środa, 20 września 2017

Odwiedził mnie anioł ;)

Witajcie.
Odwiedził mnie anioł od Sizzixa ;) Przepiękny Graceful Angel 661722 zachęcił mnie do zrobienia dwóch kartek na Boże Narodzenie.


Pierwsza jest bardzo prosta, anioła umieściłam w przestrzennym owalu, obsypałam brokatem jego skrzydła i szatę, dodałam tylko kilka kryształków i śnieżynki.


Skrzydła i włosy wycięłam podwójnie i podkleiłam.


Druga kartka jest bardzo podobna, kompozycję tylko trochę wzbogaciłam.


Dodałam poinsecje zrobione z foamiranu i wykrojnika Tattered Poinsettia 658261, gałązki Holiday Greens 661597, a pod aniołem podkleiłam serwetkę Boho Dreams 661681.


Biały foamiran potuszowałam.


Oba anioły razem :)


Użyte wykrojniki Sizzix:
Graceful Angel 661722
Tattered Poinsettia 658261
Holiday Greens 661597

Boho Dreams 661681.

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i za każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

17 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Też mam tego aniołka :) Wspaniale się prezentuje na Twoich karteczkach!!

aga-craft pisze...

Piękne anielskie prace :)

MarzenkaMarzenka pisze...

Piękne anielskie kompozycje:)Anioł wiedział,gdzie ma trafić. Pozdrawiam

Peninia / Gosia pisze...

Ach jakie piękne...Anioł cudowny!

Bożena S pisze...

Piękne karteczki :)

Chimera pisze...

Śliczne te kartki, bardzo eleganckie :)

Lisa pisze...

They are both so gorgeous!! I love the beautiful angels!! The poinsettias on the second card are stunning!! Love them both!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

ProjectGallias pisze...

Piękne kartki. Jedna ładniejsza od drugiej;-)

Violinowo pisze...

Cudny wykrojnik, kartki będą wyjątkowe :)

Dreamy Attic pisze...

Przepiękny! Stałam nad nim w Paper Concept, ale nie wzięłam - teraz po niego wrócę :)
Kartki magicznie cudne - lekkie jak puch, cudowności! Pozdrawiam!

lilavati pisze...

Świetny anioł, kartki piękne :)

Aneta pisze...

Jest piękny! Cieszę się, że go pokazałaś, bo zastanawiałam się jak wygląda. I wspaniale wkomponowałaś go w kartki.

chanya13 pisze...

Piękne kartki, byłam ciekawa jak anioł prezentuje się po wycięciu - teraz już wiem ;) pozdrawiam

Wanda pisze...

cudne karteczki :)

Dotka pisze...

Minimalistyczne ale piękne! zapraszam w odwiedziny do siebie albo na https://www.facebook.com/DotkaHandmade/

Emilia-tworzy pisze...

Obie kartki bardzo piękne, kwiatki też super!

Dagmara Gorczyńska pisze...

Obie śliczne, ale ta z kwiatami - ach! piękne kwiaty!