Translate

czwartek, 24 sierpnia 2017

Zestaw urodzinowy i mały kursik

Witajcie.
Dziś pokażę Wam mały kursik na shaker boxa zrobionego z zestawu tekturek Papericious. Jak już pisałam każdy zestaw składa się z czterech warstw tekturek i odpowiednio dociętej folii.


Aby zrobić shaker boxa użyłam papieru z zestawu Back to basics, odrysowałam na nim ostatnie serce i wycięłam.


Pomalowałam farbą tył i krawędzie spodniej warstwy i przykleiłam na niej docięty papier. Skleiłam warstwy nr 3 i 4 i pomalowałam farbą obie krawędzie, wewnętrzną i zewnętrzną. Pomalowałam również wierzchnią warstwę i tekturkę, którą wkleiłam do środka.


Skleiłam ze sobą warstwy nr 5, 4 i 3, do środka wsypałam cekiny. Skleiłam warstwy nr 1 i 2 i dokleiłam do reszty. Serce jest już gotowe. Może być świetnym dodatkiem do kartki lub pudełka lub samodzielną ozdobą.


Ja wycięłam z maty magnetycznej serduszko i nakleiłam na tył shaker-boxa.


Gotowe serce jest częścią zestawu urodzinowego dla pewnej czterolatki, nie zawiera wystających części, więc będzie mogła się nim bawić.


Nowe mieszanki cekinów Papericious są naprawdę urocze i świetnie wyglądają w shaker-boxach. Można je oglądać bez końca.


W zestawie jest również mała karteczka z kwiatami, które zrobiłam z kartonu Sigma, posypałam je brokatem Frosting powder. Listki wycięłam z zielonych papierów kolekcji Blush. Użyłam również tekturek z zestawu Let`s Party i koronki Circle Flourish Lace.





Produkty Papericious:
3-D Shaker Heart
Back to Basics Paper pack Premium Edition Blush scrapbook papers
Circle Flourish lace 
Sigma cardstock
Let`s Party Theme Chipboard
Sequins Mix: It`s a girl
Sequins Mix: Spring
Frosting powder
Alphabet & numbers chipboard

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

9 komentarzy:

aga-craft pisze...

Wspaniały jest ten urodzinowy komplecik :)Mała księżniczka z pewnościa sie ucieszy :)

Agulek pisze...

Cudowny komplet:)

Wanda pisze...

słodziakowy komplecik :)

AniaTworzy pisze...

musze w koncu zrobic taki shaker boxik bo Twoj wyglada cudownie !

adablog14 pisze...

Very beautiful projects...thanks for tutorial...have a good day...Ada

Lisa pisze...

What a gorgeous gift set!! The card is beautiful!! I love the shaker!! Your tutorial is fabulous, too!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Ellen pisze...

Gorgeous...love it!
X Ellen

Dagmara Gorczyńska pisze...

Cudne shakery! Zazdroszczę cekinów. W Polsce nie widziałam takich ani na ali, a szukam od dawna. :(

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Oj tak, zestawy cekinów z Papericious są bajeczne :)