Translate

środa, 23 sierpnia 2017

Urodzinowa

Witajcie.
Na dziś przygotowałam kartkę na 60 urodziny, jak zwykle pełną kwiatów, listków i moich ukochanych agateriowych ażurów.


Papier to Magic Dreams 6/6. Kompozycję kwiatową z fioletowych magnolii, uzupełniły ulubione listki róży, które nastemplowałam zielonym distressem na papierze Oh Hello Spring 1/6 i wycięłam. Na dole kartki dodałam Dekor 4, a pod napisem umieściłam rozciętą na pół serwetkę małą.


Kwiaty pochodzą oczywiście z Wild Orchid Crafts.


Dziękuję, że zaglądacie i za każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

9 komentarzy:

Wanda pisze...

przepiękna karteczka :)

GosiaMachynia pisze...

Cudna :) Piękne kolory !!

Haft i Patchwork pisze...

Prześliczna i te mocne kolorowe kwiaty:)

Gertrude pisze...

WOW,Tolle Karte ist wunderschön gestaltet
glg Gertrude

Chimera pisze...

Kolejna przepiękna kartka, wybrałaś świetną kolorystykę :)

Alicja pisze...

Śliczne są Twoje karteczki, ta też mi się podoba. Pozdrawiam :-).

mag.misterna pisze...

Baaardzo mi się podoba, taki soczysty, świeży kolor :) Piękna :)

aga-craft pisze...

Przepiekna, kolory bombowe :)

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Prześliczna, jak zawsze wspaniale skomponowana :)