Translate

piątek, 18 sierpnia 2017

Granaty i fuksja

Witajcie.
Dziś mam kartkę ślubną w trochę nietypowych kolorach, z tekturkami Anemone.


Użyłam papieru Winter in Avonlea Pool, obu stron. Jasna strona świetnie rozjaśniła całość. W centrum kartki nakleiłam ramkę Wyobraźnia, na której umieściłam napis z serduszkami. Kompozycję kwiatową uzupełniły Majowe zawijaski 03.


Kwiaty pochodzą z Wild Orchid Crafts, część z nich, na przykład kwiaty jabłoni, możecie kupić również w Scrapku.


Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

11 komentarzy:

GosiaMachynia pisze...

Śliczna !!!

piaseiza pisze...

Piękna!

karolina jeżak pisze...

Świetna kartka! Piękna kompozycja i kolorystyka :)

a.le kartka pisze...

Piekna!

ellyscard creatief pisze...

Lovely creation.

Chimera pisze...

Świetne połączenie kolorów, śliczna kartka :)

krystynas pisze...

Piękne zestawienie kolorystyczne - wspaniała ślubna kartka.
Pozdrawiam :)

Klaudia/Kszp pisze...

Wspaniała kartka, Moniu, każdy detal dopracowany do perfekcji :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna!! Mi się bardzo podoba ta kolorystyka!!

Ktosia79 pisze...

Cudna!

Agnieszka Korman pisze...

Piękna kompozycja! :)