Translate

środa, 26 lipca 2017

Kartka z Indie Chic

Witajcie.
Dziś mam dla Was kartkę w bardzo nietypowym zestawieniu kolorystycznym, zainspirowanym papierami z kolekcji Indie Chic Papericious.


Na spodzie kompozycji kwiatowej przykleiłam pomalowany na turkusowo fragment tekturki Moroccan latice chipboard  , na niej ułożyłam koronkowe liście, dodałam kwiaty zrobione z kartony Sigma i pomalowane na biało tekturki: Leaves chipboards and Leaf flourish chipboards. Aby dodać kwiatom błysku użyłam świetnego brokatu Frosting Powder. 


Liście wycięłam wykrojnikiem Sizzix  Garden greens 661206, a serwetki wykrojnikiem Boho dreams 661681.



Użyte produkty Papericious:
Indie Chic Premium Edition
Moroccan latice chipboard
Sigma cardstock
Leaves collage chipboard
Frosting powder
Leaf flourish collage chipboard

Dziękuję za odwiedziny i każe przemiłe słowo :* Pozdrawiam!

13 komentarzy:

Ellen pisze...

Gorgeous!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

PIĘKNA!!!! Kwiaty maja cudowny kolor!!!!!!

Ева pisze...

Чудо!

Peninia / Gosia pisze...

Cudowna!

AniaTworzy pisze...

jakie piękne kwiaty !

piaseiza pisze...

Rewelacja!

Lisa pisze...

Wow, this is absolutely stunning!! The colors are gorgeous!! I love, love this!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

a.le kartka pisze...

Nietypowe zestawienie kolorów ale jakże piękne! Kartka wspaniala.

OK pisze...

КРАСОТА!

Craftfanka pisze...

Fantastyczna praca:) cudowne kwiaty.

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

Beautiful.colors!

wiola_c pisze...

Faktycznie dość nietypowe zestawienie kolorystyczne ale jak Ty to pięknie ze sobą zestawiłaś!

harada57 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.