Translate

piątek, 26 maja 2017

Coś się zaczyna...

Witajcie.
W maju zaczęłam nową przygodę - zostałam zaproszona do współpracy z Sizzixem :) Nowa przygoda to też nowe wyzwania, mam nadzieję, że sprostam.


Dzisiaj pokażę Wam pierwszą kartkę zrobioną za pomocą produktów Sizzix.


W maju Sizzix miał mnóstwo ślubnych inspiracji, na stronie można też pobrać darmowe papiery, jednego z nich użyłam do ozdobienia mojej kartki. Duże archiwum papierów digi na różne okazje znajdziecie TUTAJ.


Kartkę ozdobiłam zrobionymi przeze mnie kwiatami. Największy wycięłam wykrojnikiem Sweet Lotus 661715, dodałam zwijane kwiaty z wykrojnika Flowers 3D 657822 i malutkie kwiatuszki Yarrow 658866. Listki wycięłam jednym z wykrojników z zestawu Garden Greens 661206, to świetny zestaw z dziewięcioma pięknymi gałązkami. Polubiłam wykrojniki Bigz, bo wycinają wspaniale nawet w czterech warstwach papieru czerpanego jednocześnie, co znacząco przyspiesza pracę :) Używałam ich w nowej maszynce, Big Shot Plus sprawdził się wspaniale.


Do ozdoby mojej kartki użyłam również tekturki z Agaterii i napisu Rosy Owl.


Niedawno zostały przyznane  Sizzix Awards, wybrano zwycięzcę dla każdej kategorii. Zajrzyjcie koniecznie po inspiracje :) Od 27 maja odbywa się ankieta People's Choice Poll, w której można wybrać projekt, który spodobał się Wam najbardziej. Chcę Was zaprosić do udziału w głosowaniu w tej ankiecie, znajdziecie ją tutaj.

To wszystko na dzisiaj, dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie przemiłe komentarze :* Pozdrawiam serdecznie!

14 komentarzy:

el pisze...

Moniko szczere gratulacje ale to dla nich ,że mają tak zdolną osóbkę promującą ich produkty. Dziękuję za namiary idę pooglądać dalej

mirosek pisze...

Gratulacje!!! wierzę , że sprostasz oczekiwaniom firmy :) trzymam kciuki :)

adablog14 pisze...

Tu sei all'altezza perche' sei bravissima...complimenti sinceri...baci ada

Aneta pisze...

Gratulacje! Na pewno stworzysz mnóstwo cudownych projektów!
A ja chętnie je pooglądam. :-)

Wanda pisze...

Moniu gratuluję i stworzysz piekne prace :) cudna karteczka :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudna kartka, cudny kwiat! Gratuluje :)

a.le kartka pisze...

Wspaniały kwiat! Gratulacje!

Olenkaja pisze...

Gratuluję :)) bardzo się cieszę, że będę mogła oglądać Twoje piękne, kreatywne prace z nowymi produktami :)) super

Lisa pisze...

Huge congratulations!! Sizzix is so lucky to have you!! What a stunning card!! I love the design and the pretty flowers!! Congrats again!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Chimera pisze...

Gratuluję :*
Piękna! Te kwiaty zachwycają :)

DecoArtMagda pisze...

gratulacje :) wspaniała inspiracja, kwiaty obłędne

Aneta pisze...

Jest cudowna! Piękny kwiat!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękny kwiat - ślicznie się prezentuje na karteczce!!!

wiola_c pisze...

Moniś gratuluję kolejnej przygody. :D