Translate

wtorek, 21 marca 2017

Z barankiem

Witajcie.
Wielkanoc coraz bliżej, więc dziś chciałam Wam pokazać kartkę na Wielkanoc z nowym barankiem z Agaterii.


W centrum kartki oklejonej papierem Magic Dreams 5/6 umieściłam  wianuszek pokolorowany na zielono tuszem Distress Peeled Paint. Dodałam kwiaty, stemplowane i wycięte listki róży oraz listki z wykrojnika. Baranka pomalowałam gessem i posypałam białym brokatem.


Kwiaty pochodzą oczywiście z Wild Orchid Crafts.


Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie miłe słowa :* Pozdrawiam!

14 komentarzy:

mosia pisze...

Prześliczna i tak pięknie wiosenna i świąteczna :-)

hania739 pisze...

Śliczna karteczka, pięknie ukwiecona i te kolorki ..... :))

Wanda pisze...

cudna karteczka :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękna :)

Gertrude pisze...

Wunderschöne Karte, ganz toll gestaltet
glg Gertrude

aga-craft pisze...

Śliczna a te wplecione białe piórka dodają lekkości :)

Lisa pisze...

This is so gorgeous!! I love the leaf frame!! The lamb is beautiful!! The flowers look amazing!! Love this!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

CreaDiva pisze...

Piękna karteczka, połączenie kolorów zachwycające!:-)

Needle & Wool pisze...

prześliczna kartka :)

więcej informacji pisze...

Przepiękna kartka. Z wielka chęcią podarowałabym taką mojej rodzinie na Wielkanoc. Można je gdzieś zakupić?

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :) Niestety nie jest na sprzedaż.

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

So beautiful!!

OriBella pisze...

Piękna!

wiola_c pisze...

Śliczna a baranek wojaży mi się z takim słodkim cukrowym. :)