Translate

piątek, 24 marca 2017

Ukwiecona

Witajcie.
Dziś mam dla Was super szybką, soczystą i wiosenną kartkę z produktów Papericious.


Różowe papiery pochodzą z kolekcji Blush. Dodałam duże i małe kwiaty zrobione z kartonu Sigma, pod którymi umieściłam kawałki koronki, aby kompozycja była bardziej puszysta i trójwymiarowa. Listki wycięłam z zielonych papierów kolekcji Blush i Fairy Land. Dodałam też napis z wykrojnika Rosy Owl. Na koniec trochę gazy, kilka kryształków i kartka gotowa.




Produkty Papericious:
Premium Edition Blush scrapbook papers
Fairy Land scrapbook papers
Circle Flourish lace 
Sigma cardstock

Dziękuję, że zaglądacie :* Życzę cudownego weekendu :)

18 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniała karteczka :)

Haft i Patchwork pisze...

Prześliczna karteczka, piękna kompozycja kwiatowa:)

Świat według Basi pisze...

piekna kolorowa karteczka

mosia pisze...

Bardzo ładna :-)

rosaliaa pisze...

odrazu widać, że wiosna przyszła :)

Donia pisze...

Urocza karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

Craftfanka pisze...

Śliczna :)

skrawek tęczy pisze...

Wspaniała i bardzo strojna karteczka! Pozdrawiam gorąco:)

Bee Shabby pisze...

Очень красиво! Цветы великолепные и очень интересный фон!

aga-craft pisze...

Śliczne są te kwiatuszki :)

Lisa pisze...

This is so gorgeous!! The colors are beautiful!! The flowers are amazing!! What a stunning card!! Love it!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

SiódmyAnioł pisze...

Bardzo efektowna! Kwiaty są niesamowite :)

MarzenkaMarzenka pisze...

Piękna i efektowna:) Pozdrawiam

Monika pisze...

Świetne soczyste i wiosenne kolory , cudowne kwiaty, pozdrawiam

Wanda pisze...

cudna karteczka :)

Chimera pisze...

Piękna karta! Bardzo mi się podobają jej żywe kolory :)

Justyna pisze...

Sliczna!

wiola_c pisze...

Świetna, soczysta i energiczna. Prawdziwie wiosenna. :)