Translate

środa, 29 marca 2017

Na komunię

Witajcie.
Dzisiejsza pamiątka pierwszej komunii nie powstałaby bez pięknych produktów Agaterii - papierów, stempli i oczywiście nowych tekturek.


Użyłam moich ulubionych papierów Magic Dreams 1/6, a w centrum umieściłam śliczną, ażurową tekturkę z napisem. Kartka otwiera się jak kopertówka, a jej brzegi obramowują gałązki winorośli z zawijaskami.


Kompozycję kwiatową złożoną z lilii i różyczek z WOC uzupełniłam stemplowanymi na papierze Oh Hello Spring 1/6 i wyciętymi listkami róży



Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

12 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna pamiątka!! Śliczne papiery i tekturka!!!

edytta-p pisze...

Cudna, doskonała na tę okazję :)

mosia pisze...

Prześliczna jest!

Chimera pisze...

Ale elegancko! Przepiękna pamiątka :)

Petras Bastelschätze pisze...

Monia fantastic First Communion card. I love the papers and stunning flower arrangement as always. The Hostia serwetka is looking amazing too.
Petra x

wiola_c pisze...

Prześliczna pamiątka. :)

Lisa pisze...

This is so gorgeous!! I love the colors and the beautiful flowers!! It looks amazing!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Matilde pisze...

Przepiękna! Powinnam wziąć się za zaproszenia dla swojego własnego dziecka, ale ja do takich kartek jakoś chyba nie mam zdolności....

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Piękna ta agateriowa tekturka i śliczna praca :-)

Wanda pisze...

przepiękna karteczka :)

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

This is beautiful. Always

piaseiza pisze...

Piękna :)