Translate

poniedziałek, 27 lutego 2017

Wielkanocna w fioletach

Witajcie.
Dzisiaj mam dla Was kartkę wielkanocną w fioletach.


Do jej ozdobienia użyłam pięknych kwiatów z Wild Orchid Crafts. Kompozycję z fioletowych magnolii, sweethearts i kwiatów wiśni uzupełniłam tekturką, sizalem, listkami i małymi pączkami białych różyczek. Dodałam też fioletowe kryształki.


Użyłam również papierów Marianne D i wykrojników z marcowej kolekcji - pięknej ramki z listkami i ptaszkiem LR0457. Na środku nakleiłam grafikę z arkusza VK9553.

 
Produkty z Wild Orchid Crafts:
MIXED PURPLE/LILAC MULBERRY PAPER FLOWERS MKX-603
MIXED PURPLE/LILAC MULBERRY PAPER MAGNOLIAS QVR-075
LILAC MULBERRY PAPER CHERRY BLOSSOMS MKX-061
GREEN MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - ⅝" (15mm) MKX-441
WHITE MULBERRY PAPER ROSEBUDS 4mm GST-003
MEHENDI - BORDERS GST-249
SELF ADHESIVE RHINESTONES - LILAC MKX-515

IVORY SISSAL FIBRE MKX-586

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam! 

10 komentarzy:

mosia pisze...

Pięknie!

Peninia / Gosia pisze...

Cudowna karteczka!Wyjątkowa!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna :)

jolutka123 pisze...

Piękna kartka,aż pachnie wiosną!!

GosiaMachynia pisze...

Jak patrze na takie cudna to jeszcze bardziej chce mi się wiosny !!!

Lisa pisze...

This is absolutely stunning!! You framed the beautiful scene perfectly!! The colors are gorgeous!! Love, love this!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Ellen pisze...

This is happiness!

Wanda pisze...

zachwycająca i czuć wiosnę :)

Aneta pisze...

U mnie też ostatnio królują zielenie i fiolety - w duecie. Marzą mi się krokusy na łące. :-)
Piękna kartka!

wiola_c pisze...

Śliczna, bardzo wiosenna. :)