Translate

poniedziałek, 16 stycznia 2017

Urodzinowy komplet

Witajcie.
dzisiaj pokażę Wam komplet, jaki zrobiłam na 17 urodziny, oczywiście ozdobiłam go kwiatami i ozdobami z Wild Orchid Crafts.


Kartkę i pudełko ozdobiłam tymi samymi elementami. Użyłam różowych magnolii, dodałam różowe i jasnoróżowe różyczki, sizal i perełki.


Do ozdoby pudełka użyłam również trochę koronki.



Użyłam również papierów i wykrojników Marianne D: CR1386, COL1418  oraz wykrojnika Sto lat Rosy Owl.



Produkty z Wild Orchid Crafts:
MIXED PINK MULBERRY PAPER MAGNOLIAS QVR-074
1.1 Yards (1 METRE) LENGTH IVORY GUIPURE LACE MKX-555
2-TONE MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 20mm MKX-447
WHITE SELF ADHESIVE PEARLS - ⅛" (3mm) MKX-506
BABY PINK MULBERRY PAPER OPEN ROSES 15mm MKX-006
PINK MULBERRY PAPER OPEN ROSES 10mm MKX-007
PINK MULBERRY PAPER OPEN ROSES 15mm MKX-007
IVORY SISSAL FIBRE MKX-586

Dziękuję, że zaglądacie i zostawiacie miłe słowa :* Pozdrawiam!

9 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Jaki piękny energetyczny komplecik urodzinowy :)

mosia pisze...

Jaki piękny komplet - idealny dla siedemnastolatki!

Aneta pisze...

Wspaniały komplecik, bardzo energetyczny.

Dicappo pisze...

Super komplecik urodzinowy. Co to za papier jest na kartce?

Monia - Monika Jakubowska pisze...

dziękuję :)
tak jak napisałam to papiery Marianne D, konkretnie kolekcja Celebrations PK9131.

Chimera pisze...

Super jest, taki kolorowy i pozytywny :)

Arleta pisze...

wspaniałości

Scrapinspiracje pisze...

Pozytywny, żywe kolory, wprost idealny do tego zwariowanego wieku :)

wiola_c pisze...

Świetny, taki energetyczny i bardzo wesoły. :)