Translate

piątek, 9 grudnia 2016

Świąteczny bon

Witajcie.
U mnie wciąż świątecznie - dziś specjalny, świąteczny bon na sesję zdjęciową, który zrobiłam z użyciem pięknych papierów i wykrojników Craft&You Design.


Papier bazowy pochodzi z małego pada kolekcji North Pole. Dodałam do nich dwie grafiki - okrągłą wycięłam z arkusza Christmas Story 09, a Mikołaja z North Pole 03.



Oczywiście oprócz moich poinsecji dodałam gałązki wycięte z papieru White Christmas 04 za pomocą CW014 i CW013.


Poinsecje zrobiłam za pomocą Marianne D LR0435 z czerwonego papieru z Namaste.


Produkty Craft&You Design:
Christmas Story 09
North Pole 03
mały pad North Pole
holly leaves CW014
fir twig CW013
White Christmas 04

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

9 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowne zaproszenie :)

Aneta pisze...

Cudeńko! A poinsecje są przepiękne!

mosia pisze...

Ślicznie, magicznie... :-)

Emilia-tworzy pisze...

Świetna kartka, poinsecje są prześliczne

Dorota pisze...

Śliczna :)

Olenkaja pisze...

Rewelacyjna, a kwiatki - marzenie....

Elżbieta pisze...

Ależ ślicznie :)

Ewa Szubra pisze...

Oczarowana :)

wiola_c pisze...

Cudowna kartka w ciepłych kolorach. :)