Translate

środa, 7 grudnia 2016

Czekoladowa wymiana

Witajcie :)
W tym roku zapisałam się na dwie wymiany świąteczne. Dzisiaj pokażę Wam czekoladownik, który zrobiłam na mikołajkową wymianę zorganizowaną przez Elżbietę.


Do ozdobienia gotowego czekoladownika z Eco-Scrapbooking użyłam pięknych, delikatnych papierów Craft&You Design, dodałam wycinanki z wykrojników C&YD, poinsecje i różyczki z WOC, gratisowe tekturki ze sklepu Na strychu. Piękna, szeroka koronka pochodzi z Zielonych Kotów.



Wkład czekoladownika również okleiłam.


Wewnątrz wkleiłam życzenia.


Dziękuję za wizytę i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

11 komentarzy:

mosia pisze...

PRZEpiękny!

krystynas pisze...

Czekoladownik mnie urzekł - jest wyjątkowy :)
Bardzo u Ciebie świątecznie i nastrojowo - piękne zdjęcie.
Pozdrawiam

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniały , wspaniały prezent :)

aga-craft pisze...

Cudny, taki z wyższej półki :) Na pewno kogoś bardzo ucieszył :)

Unknown pisze...

Very nice and festive!

zojka pisze...

Piękny, świąteczny i delikatny 😊!

Chimera pisze...

Jest zachwycający! Oczu nie można od niego oderwać!!

a.le kartka pisze...

Przepiękny!

Joanna pisze...

Piękny czekoladownik! delikatny, jakby lekko ośnieżony. bardzo fajne, klimatyczne kolory! że też się nie zgłosiłam na wymianę ;)

Elżbieta pisze...

Już go podziwiałam wcześniej, ale co zobaczę to mnie zachwyca. Cudny jest!

wiola_c pisze...

Prześliczne opakowanie na czekoladę. Ktoś bardzo się ucieszył z takiego prezentu. :)