Translate

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Ślubny komplet

Dziś delikatny ślubny komplet z bukietami kwiatów z Wild Orchid Crafts.


Użyłam ślicznych bladoróżowych lilii, dodałam pasujące różyczki i wytłaczane listki.


W komplecie podobnie ozdobione pudełko.


Użyłam również serwetki Marianne D LR0397, papier wytłoczyłam folderem DF3415, bordery wycięłam LR0395. Serduszka pochodzą z CR1322.



Produkty z Wild Orchid Crafts:
MIXED PINK AND WHITE MULBERRY PAPER LILY FLOWERS MKX-604
PALE PINK MULBERRY PAPER OPEN ROSES 10mm MKX-005
WHITE MULBERRY PAPER LEAVES - 1¼" (30mm) MKX-448
WHITE SELF ADHESIVE PEARLS - ⅛" (3mm) MKX-506

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

8 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Jak zwykle pięknie, romantycznie , elegancko!!!

Olenkaja pisze...

obłędnie...

IWA pisze...

Tego mi było trzeba w ten pochmurny dzień! :-)

Renik pisze...

Delikatnie i pięknie. :)

edytta-p pisze...

Subtelny, romantyczny... cudny :)

piaseiza pisze...

Cudowny - taki delikatny!

GosiaMachynia pisze...

Ale piękny :) jest taki cudnie delikatny i subtelny !!!

wiola_c pisze...

Zjawiskowo jak zawsze :)