Translate

czwartek, 4 sierpnia 2016

Pierwsza świąteczna

Ciężko się zabrać za Boże Narodzenie w sierpniu, ale na szczęście nowości to bardzo ułatwiają :)
Dziś moja rozgrzewka z nowymi produktami Marianne D: stempelkiem EWS2221 i świetnymi postarzonymi kwadratami z serii Basic Shapes CR1375. Kompozycja klasyczna, tak, jak lubię najbardziej.



Użyłam też starszych produktów: poinsecji COL1393, gałązki świerku LR0181, ostrokrzewu i dzwoneczków CR1343 oraz gałązek z zestawu przestrzennego CR1374. Dzwoneczki wycięłam ze złotego papieru CA3126, jest świetny, połyskujący i gruby, świetnie można w nim embossować wycinanki. Papier bazowy to Canadian Fall. Pod stempelkiem podkleiłam cudne śnieżynki CR1345.


Poinsecje zrobiłam z czerwonego papieru czerpanego.


Dziękuję za wizytę i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

10 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Urocza karteczka!Cudownie móc oglądać taką piękną twórczość :) Pozdrawiam cieplutko i pozostawiam dobrą energię -Gosia♥

Ammaris Art pisze...

Śliczności! Uwielbiam Twoje świąteczne kartki i te cudne poisencje... :)
Pozdrawiam serdecznie, Kasia.

Ellen pisze...

Very beautiful...love your colorwork and the flowers!
Xx Ellen

artiza pisze...

Zachwycająca :-)

artiza pisze...

Zachwycająca :-)

Craftfanka pisze...

Kartka śliczna:) tylko trochę straszne że w czasie wakacji trzeba zacząć myśleć o kartkach świątecznych:) szczególnie jeśli chcemy ich dużo wysłać :)
I te nowości w sklepach :) co roku mówię sobie że nie potrzebuje nic nowego a i tak już zamówiłam nowe świąteczne stemple :)

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

Very nice!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Niby straszne, ale mi na przykład potem zawsze brakuje czasu. Zaraz początek roku szkolnego, potem dzień nauczyciela i znienacka święta ;) A jak zrobię kartki wcześniej, to już mam na zapas, bo wysyłam zawsze bardzo dużo.
A co do nowości, to naprawdę ciężko im się oprzeć ;) I za miesiąc będą kolejne świąteczne piękności od Marianne :)

Olenkaja pisze...

Wooow! Ta gwiazda mnie zauroczyła. Niesłychanie piękna! Całość cudowna

wiola_c pisze...

Piękna a poinsecja wygląda jak żywa.