Translate

czwartek, 16 czerwca 2016

Wstążki i koronki

Zapraszam na kolejne, czerwcowe wyzwanie Marianne`s Design Divas, temat dowolny z opcją wstążki lub koronki.
Moja interpretacja to kartki-torebeczki, które zrobiłam według tego kursu.

 

Pod kwiatami ułożyłam spory kawałek koronki, na nim przykleiłam fragment koronkowej serwetki  LR0397. Dodałam dwie duże róże z WOC, małe różyczki i kwiatuszki zrobione LR0145. Wycięłam też mnóstwo listków: LR0398, LR0414 i LR0138. Etykietki wycięłam nowym CR1369.



Użyte produkty Marianne D:

Build A Rose LR0398
Swirls& Leaves LR0414
Flower set LR0145
Bird on branch LR0138
Self adhesive stickers Gems JU0937
Ribbon threading frame and labels CR1369
Doily star LR0397

Do wygrania dwie piękne nagrody, a więc zapraszam do udziału w wyzwaniu. Pamiętajcie o użyciu przynajmniej trzech dowolnych produktów Marianne Design :)

17 komentarzy:

el pisze...

cudeńka

Ellen pisze...

Very beautiful!
Xx Ellen

Unknown pisze...

Przepiękne te torebeczki. Pozdrawiam

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Magiczne torebeczki :)

edytta-p pisze...

Dawno mnie tutaj nie było i prawie zapomniałam jak tu pięknie :) Pomysł na kartki-torebki rewelacyjny :)

aga-craft pisze...

Łał, jakie ślicznotki, chyba prosto od Prady :) Uśmiecham się za każdym razem, kiedy tu zaglądam :)

GosiaMachynia pisze...

Cudne !!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Ale fajne!!!!!!!!

a.le kartka pisze...

Cudne torebusie!

SD pooja pisze...

Beautiful !

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

Very nice! Stunning work.

Unknown pisze...

Przepiekne! Jak wszystkie Twoje prace Monika! <3

artiza pisze...

fantastyczne

wiola_c pisze...

Rewelacyjne torebki. :)

Malgodia pisze...

Słodziaki :)

Malvalina pisze...

I love it!!!))) So pretty))

CherylQuilts pisze...

Oh, Monia, these are so very beautiful and delicate! I love the beautiful flowers and colors and the lace napkins that really adds an extra lovely feminine touch! Exquisite! Hugs!