Translate

poniedziałek, 13 czerwca 2016

Soczysta ślubna kartka

Dzisiaj pokażę Wam ślubną kartkę z nowymi Pretty Flori.


Wyszła bardzo soczysta, kojarzy mi się z letnią łąką, może dzięki zielonym papierom Klaudii.


Użyłam największego geum, dodałam różowe i turkusowe anemony, różyczki i listki. Wśród kwiatów przykleiłam też dwie kokardy ze wstążek vintage. Pod kwiatami umieściłam tekturki, serwetkę Marianne D LR0397 i borderki LR0395.


Produkty z Wild Orchid Crafts:
PRETTY FLORI MULBERRY PAPER FLOWERS - PASTEL GEUMS MKX-210
PRETTY FLORI MULBERRY PAPER FLOWERS - PASTEL ANEMONE MKX-326
BABY PINK MULBERRY PAPER OPEN ROSES MKX-006
SUMMER EVENING CUTOUT SET GST-032
2-TONE MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 20mm MKX-447
VINTAGE SEAM BINDING RIBBON - WHITE MKX-472
MIXED PINK SELF ADHESIVE PEARLS (SET A) - ⅕" (5mm) MKX-315
MIXED PINK SELF ADHESIVE PEARLS (SET B) - ⅛" (3mm) MKX-505

Dziękuję za wizytę i każde miłe słowo :* Pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

Aneta pisze...

Piękna, bardzo optymistyczna.

aga-craft pisze...

Wiosna , zazieleniło się i u Ciebie też, az się buzia sama uśmiecha :)

el pisze...

chyba jestem tradycjonalna , bo jednak karteczka ta bardziej pasowałaby mi na urodziny .... Jakoś bardziej przemawiają do mnie delikatne kolory , mniej krzykliwe na ślub ....

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Zwykle robię stonowane, ale w końcu ślub to radosna uroczystość i w dodatku jest w lipcu, więc pomyślałam, że tym razem trochę poszaleję ;)

Eliza Art pisze...

Bardzo energetyczne kolorki i świetna kompozycja. Podziwiam i pozdrawiam

Ellen pisze...

Wow...live it!

Klaudia/Kszp pisze...

Piękna! Już nie mogę się doczekać, aż dotrą do mnie Pretti Flori :)

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

Beautiful card!

wiola_c pisze...

Moniś jest świetna, pełna energii i bardzo radosna. Twoje kwiaty dodają dodatkowo uroku. Są cudowne. Brawo kolejny raz za Twoją kreatywność. :)