Translate

poniedziałek, 20 czerwca 2016

Na chrzest

Pamiątka chrztu cała w bieli, z kwiatami z Wild Orchid Crafts.

Użyłam białych kwiatów: dużych i małej lilii,  kwiatów jabłoni i różyczek. Dodałam też małego aniołka.


 Użyłam również bordera Marianne D LR0395, foldera DF3424, i serwetek CR1331 i CR1201.


 Kieszonkę wewnątrz ozdobiłam borderem CR1330.


 W komplecie torebka z Eco-Scrapbooking.


Produkty z Wild Orchid Crafts:
WHITE MULBERRY PAPER LILY FLOWERS MKX-232
WHITE MULBERRY PAPER LILY FLOWERS MKX-135
WHITE MULBERRY PAPER APPLE BLOSSOMS MKX-625
WHITE MULBERRY PAPER OPEN ROSES 10MM MKX-013
WHITE CABOCHON ANGELS MKX-189
WHITE MULBERRY PAPER LEAVES - 1¼" (30mm) MKX-448
WHITE SELF ADHESIVE PEARLS - ⅛" (3mm) MKX-506

Dziękuję, że zaglądacie :* Pozdrawiam! 

12 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowny komplecik!!! Bardzo lubię takie białe prace - mają swój urok!!

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Cud malina :) pięknie :)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

U Ciebie jak zawsze pięknie....

GosiaMachynia pisze...

Wow jak zawsze mnie zachwyca Twój komplecik !!

a.le kartka pisze...

Przepiękny i bardzo elegancki!
A jeszcze jakie oryginalne imię otrzymała dziecina :)

Танюша pisze...

очень нежно....

aga-craft pisze...

Bielusieńko, elegancko i lekko jak na pamiątkę Chrztu przystało :)

Gosia pisze...

Zachwycająca, bardzo elegancka :)

Dorota pisze...

Piękny :)

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

Beautiful card. I love your style so much!

zmorka pisze...

Śliczności :) Aniołek dobrze ukryty :)

wiola_c pisze...

Śliczny, delikatny zestaw. Idealny na tak wyjątkową okazję. :)