Translate

poniedziałek, 10 listopada 2014

Urodzinowa Daisy


Na urodziny małej Zuzi zrobiłam kartkę tunelową, inspirowaną tym kursem.


Użyłam słodkich papierów Marianne D z kolekcji Dolls House i Fresh Flowers. Dodałam kwiaty zrobione z różowego papieru czerpanego za pomocą wykrojnika Marianne D CR1203, białe z białego papieru czerpanego i wykrojnika CR1201 oraz niebieskie różyczki RB2214. Z zielonego papieru czerpanego wycięłam listki i gałązki Marianne D CR1264, LR0256 i LR0151. Dodałam też uroczy banerek LR0329 i gwiazdki wycięte wykrojnikiem z zestawu DF3408. Daisy DDS3339 przykleiłam na gwiazdce wyciętej Marianne D CR1226.



Wewnątrz kartki na nitkach przykleiłam imię wycięte małym alfabetem Marianne D CR1281 i cyfrę Marianne D COL1347. Na bokach dodałam też gwiazdki z DF3408.




Dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa :*

16 komentarzy:

dokaem pisze...

Słodko-różowa - w sam raz dla dziewczynki. Super!

a.le kartka pisze...

Fajna forma! Kartka ozdobiona bajecznie:-)

mapowska pisze...

Ale fajna forma kartki! Sprytnie wykorzyatsałas to okienko :)

ewinka Nowa pisze...

Piękne różowości i proporczyki :-))) Pomyslowa forma :-)))

Olga Butrimova pisze...

Моника, отличная идея! Открытка очень красивая и необычная!

artiza pisze...

fantastyczna...dla małej kobietki:) super

Wanda pisze...

cudna :) ciekawa forma:)

Tanja E. pisze...

I just love, how you use colours in combine them, super! And also the shape and the inside, great idea! Warm regards from Slovenia:))

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Niesamowita jesteś Moni :-) Super kartka a środek rewelacja!!!

Elise pisze...

Oh my goodness! Not only is the front GORGEOUS .. but the inside is SO GORGEOUS as well! Wowwwwwww!

Big Hugs to you,
Elise

Becia scrapuje pisze...

Śliczna i słodka jak na ten wiek przystało :) a forma kartki jest niesamowita!!! Podziwiam!

Ewa S. pisze...

Moniu, albo mnie tu dawno nie było albo masz tyle pomysłów w głowie, że nie nadążam ich oglądać:) Tak czy siak wyruszam na kartkowy spacerek zaczynając od tej cudownie słodkiej pięknoty!!!

Bee Shabby pisze...

Вот это да! Какое чудо! Оригинальная конструкция, ребенку будет действительно интересно поиграть с такой открыткой. Очень понравились надписи на ниточках!

wiola_c pisze...

Świetna forma a karteczka taka balowa i elegancka. :)
Śliczne, kolorki i super kompozycja. :)

De hobbydroom pisze...

AMAZING AMAZING! I love your creation!
Hugs, Mandy from the Netherlands

el pisze...

genialna forma i jakie wykonanie cudne