Translate

wtorek, 4 listopada 2014

Radiowóz

Chłopcy w wieku czterech lat zwykle lubią policjantów, a dla jednego z nich zrobiłam urodzinową kartkę w kształcie radiowozu. Wewnątrz oczywiście umieściłam zdjęcie małego jubilata. Cała kartka jest wycinana ręcznie, z własnoręcznie zrobionego szablonu. Niektóre elementy podkleiłam na kosteczkach, aby nadać jej przestrzenności. Imię wycięłam alfabetem Marianne D CR1281.



Do kompletu zrobiłam również pudełko, na którym nakleiłam na kosteczkach odznakę wyciętą  Marianne D COL1343 oraz cyfrę Marianne D COL1347.


Wewnątrz pudełka powtórzyłam motyw odznaki.


Dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa :*

9 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetna!!!

Cameliowekarty pisze...

super karteczka:)

wiola_c pisze...

Ale świetna i jaka pomysłowa. :)

Świat według Basi pisze...

Wspaniała pomysłowa kartka

scraPina pisze...

Bardzo pomysłowa, oryginalna i zapewne czasochłonna kartka, ale efekt rewelacyjny! :)

SD pooja pisze...

What a fun card ! I loved the card shape perfect for car loving kids !

a.le kartka pisze...

Kapitalna!

AgaSi pisze...

Super!!! Świetny pomysł, wszystko dopracowałaś jak to zwykle Ty
:)zdjęcie idealnie pasuje do kartki :) Miodzio :)

Ewa S. pisze...

Już sobie wyobrażam radość tego małego policjanta po otrzymaniu nowiusieńkiego wozu do zadań specjalnych:)!!!