Translate

czwartek, 13 listopada 2014

Nowa przygoda, nowe wyzwania

Niedawno przytrafiła mi się bardzo miła rzecz - dostałam zaproszenie do Design Teamu bloga wyzwaniowego Muchi Creativiti, a więc dzisiaj zapraszam Was do wspólnej zabawy :) Tytuł wyzwania nr 3 to "Zima", należy wykonać dowolną noworoczną lub bożonarodzeniową pracę w bieli.


Moja interpretacja to kartka typu tent z okienkiem wyciętym Marianne D CR1286, za którym umieściłam zimowy krajobraz z jelonkami Marianne D CR1289, choinkami CR1287, górką LR283. Za oknem przykleiłam też gałązkę i szyszki  Marianne D LR0286.




Na pierwszym planie kartki umieściłam poinsecje zrobione Marianne DLR0122 z białego papieru czerpanego, dodałam ostrokrzew Marianne D LR0244 i gałązkę świerku Marianne D LR0181.


Koniecznie zajrzyjcie, jakie fantastyczne prace wykonały pozostałe projektantki  i zapraszamy Was do wspólnej zabawy :)

24 komentarze:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Ależ piękna.....

Czarna dama pisze...

Pięknie CI wyszła karteczka, daje świetny efekt trójwymiaru :)

iluszka pisze...

Gratuluję nowej przygody, a kartka przepiękna, super okienko :)

Chimera pisze...

Cudna! Ależ piękny widok stworzyłaś :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fantastyczna, fajne wykrojniki!!!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fantastyczna, fajne wykrojniki!!!

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Moni jest przepięknie... Tak spokojnie, cicho, zimowo, cudnie!

a.le kartka pisze...

Piękny zimowy osnieżony "namiocik" :-)

zmorka pisze...

Pięknie Ci te biele wychodzą :)

Lilka pisze...

jestem oczarowana!

Cameliowekarty pisze...

cudna, cudna i jeszcze raz cudna:)

Nowe Love Papierowe pisze...

O kurcze ,śliczna !!!

artiza pisze...

fenomenalna...zachwycam się...ach

dokaem pisze...

Ach! Jaki piękny krajobraz!!

rudlis pisze...

Piękna praca :)
Pozdrawiam.

Ludkasz pisze...

Cudowna:)!!!!Jestem oczarowana:)

Ludkasz pisze...

Ale gapa ze mnie, za szybko kliknęłam...oczywiście ogromnie Ci gratuluję:)

Justyna pisze...

Biel, śnieg i mróz. Prawdziwie bajkowa sceneria. Piękna :-D

tasiemka w grochy pisze...

Piękna.

Darlene pisze...

WOW! Absolutely STUNNING!!!

Ewa S. pisze...

Moniu, ależ cudownie zaczynasz tę swoją nowa przygodę!!!

wiola_c pisze...

Moniś ogromne gratulacje!!!
A Twoja inspiracja jest przepiękna. Śliczny widok za okienkiem i piękna kompozycja. :)

Alice pisze...

Piękna, tak mnie zauroczyła, że postanowiłam stworzyć swój zimowy pejzaż :) Mam nadzieję, że nie będziesz miała mi tego za złe :)
http://cardmakingalice.blogspot.com/2014/12/zimowy-krajobraz.html

Unknown pisze...

Piękna zima, cudna kartka!