Translate

piątek, 12 września 2014

Trochę górska?

Kartka ślubna, którą Wam dzisiaj pokażę jest przeznaczona dla miłośników gór i miała mieć jakieś górskie nawiązania.


Niestety nie jestem najlepsza w tego typu rebusach, więc pomyślałam sobie, że może po prostu nawiążę do gór kwiatami. Zalazłam zdjęcia szarotek i spróbowałam je zrobić z papieru czerpanego, a konkretnie białych i szarych wycinanek dalii z Namaste. Dodałam też krokusowo fioletowe kwiatuszki, które zrobiłam z papieru czerpanego za pomocą wykrojnika Marianne D CR1201. Duże listki wycięłam dziurkaczem warstwowym Liść Martha Stewart.


Przepiękna, ażurowa rameczka to wrześniowa nowość Marianne D LR0327.


Ozdobiłam nią również pudełko.



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa :* Życzę udanego weekendu :)
PS. Czy wiecie, że to mój 800 post? Sporo się nazbierało :D

29 komentarzy:

Gio pisze...

Fantastyczne kwiatki! cudna kartka!

Chimera pisze...

Bardzo elegancki komplet, kwiatki wyszły bosko :) Udało Ci się stworzyć górski klimat.

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Nie czytając opisu od razu skojarzyły mi się kwiatki z szarotkami :-). Piękne!

Lady E pisze...

Kwiatki wyszły cudnie a kartka śliczna :)

wiola_c pisze...

piękna. Szarotki jak żywe. :)

a.le kartka pisze...

Kwiaty piękne a kartka elegancka, z pewnością się spodoba;-)

OriBella pisze...

Szarotki prześliczne, a i serwetka "prawie haft góralski";)

ania pisze...

Wspaniałe i pomysłowe szarotki - całość śliczna!

Niebiesko_Oka pisze...

Cudna kartka! Podziwiam Twoje samodzielnie "wyhodowane" kwiatki :).

Alusiek7 pisze...

Piękna Kartka a kwiaty całkiem całkiem jak prawdziwe, cudo po prostu :)
Pozdrowienia z Podhala :)

Anja pisze...

This creation is sooo beautiful Monika !!
It's so fun to see what others are doing again with a stencil designed by me ...
:-) ..:-) ..

Warm greetings from Anja

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam bardzo :*

Thank you Anja, I just love your die, it`s adorable :)

witaminka pisze...

śliczności

Unknown pisze...

kartka prześliczna - świetnie nawiązałaś do gór :)

Monika pisze...

Piękna kartka , kwiaty mistrzostwo bardzo efektowne i śliczne

dokaem pisze...

Mistrzostwo w każdym detalu!

Beacia - 24 pisze...

Monia obiecałaś mi zbrzydzoną kartkę i ja ciągle na nią czekam bo co rusz same cuda pokazujesz. Zatem czuję się wystrychnięta na górskiego dudka :P. Kwiaty boskie, ale tego to Ci już nie muszę mówić :).

Klaudia/Kszp pisze...

Cudne szarotki! I cała kartka :)

hania739 pisze...

Piękna kompozycja kwiatowa, śliczny komplecik :))

Anonimowy pisze...

Kartka przepiękna a szarotki wyglądają jak żywe!

artiza pisze...

urocza i delikatna...a kwiaty BAJECZNE

Unknown pisze...

Hello

Your creations are stunning. I love the way you create your flowers they are beautiful.

Crafty Hugs
Heather xx

Dobra pisze...

Przecudna karteczka, wspaniale wykonana. Pudełeczko również przepiękne.

cyga pisze...

Szarotki jak żywe,śliczna kartka, podziwiam fiolety, które bardzo lubię, ale jakoś mi z nimi ciągle nie po drodze.

Mój świat kolorów pisze...

Cudna ci ona :)

coco.nut pisze...

piękna kartka, a kwiatki to w ogóle - mistrzostwo!!!

krystynas pisze...

Rzeczywiście przepiekna ta ażurowa ramka, a Twój komplet jak zawsze zachwyca.

Ewa S. pisze...

Kolorystyka, kompozycja kwiatów z ramką są zachwycające!!

Ludkasz pisze...

Kobieto, Ty sypiasz czasami? Chwilę mnie nie było u Ciebie i nowościom nie ma końca...
Ten komplet oczywiście także jest przepiękny:)