Translate

poniedziałek, 28 lipca 2014

Rocznicowa

Kolejną kartkę na rocznicę ślubu ozdobiłam cudnym i delikatnym papierem Nie zapomnij mnie (tego i tego) Lemoncraft. Kompozycja klasyczna, jak to zwykle u mnie. Użyłam prześlicznej ażurowej ramki Marianne D LR0322, małych kwiatuszków z masy clay Marthy Stewart, perełek i kwiatów z Iamroses.



Wewnątrz jak zwykle kieszonka na pieniądze i miejsce na kartkę z życzeniami. Obie kieszonki ozdobiłam koronką z dziurkacza Marthy Stewart wstążki.


W komplecie pudełko...


...ozdobione również wewnątrz.


Na mojej kartce użyłam kilku kokardek, a więc moja kartka leci na wyzwanie Add a bow House of Cards :)

Bardzo się cieszę, bo zaproszenia z poprzedniego posta spodobały się w 613 Avenue Create :)
Dziękuję Wam za odwiedziny i dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze, jakie zostawiacie :*

29 komentarzy:

Nitki Ariadny pisze...

Prześliczna! A papier - cudo!:)

Chimera pisze...

Jestem zachwycona, rewelacja!

joyanna pisze...

Przepiękny komplet

witaminka pisze...

cudne, takie subtelne

mosia pisze...

o jejciu jaki cudny komplet!
niesamowity...

a.le kartka pisze...

Komplet urokliwy niezmiernie!

Toni pisze...

This is so so gorgeous! I love everything about it--the soft colors, the details, the bow. Everything! thanks for joining us at HOC this round.

Toni at FHC
HOC DT

cyga pisze...

Śliczna kartka i bardzo orzeźwiająca w ten upalny letni dzień.

Mój świat kolorów pisze...

prześliczna całość:)

Beacia - 24 pisze...

Piękny komplet i te papierki takie urzekające, delikatne. Bardzo mnie zachwycił ten zestaw.

piaseiza pisze...

Jak to zwykle u Ciebie - przepięknie :)

Mynn xx pisze...

LOVE this fabulous set! The blues are beautiful and your flowers and bows are amazing! Thanks for joining us at House of Cards! :) HUGS! Mynn xx

Mihaela pisze...

Very beautiful work, Monia! That paper is awesome!!!

IWA pisze...

Jak zwykle zachwycajaca!

wiola_c pisze...

przepiękna, delikatna kompozycja. :)
Gratuluję wygranej. :D

MIRELLAJ pisze...

Piękna i taka subtelna

artiza pisze...

niezwykle urokliwy subtelny komplet:)

Matilde pisze...

Pięknie wyeksponowałaś walory tego papieru!

Anna Zaprzelska pisze...

Cudny komplet, dziękuję :* a może by tak podlinkować go do Fana miesiąca? ;-)
http://blog.lemoncraft.pl/2014/07/lipcowy-piatek-z-fanami.html

Tammy pisze...

WOW this is stunning! I love the soft colors and all of the flowers! Thanks so much for joining us at HOC this month!
Tammy x

Nancy Seed pisze...

Great job. Love that you have also done the inside of the card. Thanks for sharing with us at HOC.

Merethe A pisze...

Lovely paper, dies, flowers.. Just lovely. Well done. Thank you for participating in the 'Add a Bow' challenge at House of Cards.

Ma :)
House of Cards DT

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa :*
Thank you so much for so many kind words :*

Aniu dzięki :* Lecę podlinkować :*

cohenna pisze...

Piękna kartka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu HOC

cohenna
House of Cards DT

Katy pisze...

So elegant and beautiful! I love all of the details! Thank you so much for joining us at House Of Cards! :)

Vannessa pisze...

What a gorgeous card and matching box. Love the colours you used! Thanks for joining in The House of Cards Challenge.

Hugs, Vannessa
HOC DT

Malgodia pisze...

Przecudna, a papiery ach! :)

Ewa S. pisze...

Jak cudownie wyeksponowane piękno papierów, u mnie wciąż "dojrzewają":)

Rosmarie pisze...

An absolutely stunning set! Just gorgeous, all the gorgeous details you created! So happy you share this with us at House of Cards.
Sorry for the late comment, I just came back from vacations :)
Rosi x