Translate

piątek, 18 lipca 2014

Listki, listeczki

Nie wiem, jak Wy, ale ja uważam, że bez listków kompozycja kartki nie jest skończona. Mogą być kwiaty, wstążki, koronki, gaza, ale listki też zawsze muszą być. Na kartce, którą Wam dzisiaj pokażę, użyłam ślicznych listków róży od Rosy Owl. Wycięłam je z papieru Studia 75 z kolekcji Special moments i z kalki, dzięki czemu kompozycja dodatkowo nabrała lekkości i delikatności.


Kartka powstała z okazji awansu zawodowego nauczyciela, a więc dodałam też piórka z masy clay. Fioletowe kwiaty zrobiłam ręcznie - duże za pomocą Marianne D CR1203, a małe z Marianne D CR1201, z papieru czerpanego 150g. Ażurowa serwetka to wycinanka z Marianne D LR0236.




Dziękuję za odwiedziny :) Życzę Wam udanego weekendu :)

13 komentarzy:

frogus_80 pisze...

Przepiękna karteczka!!!

witaminka pisze...

po prostu cudo

wiola_c pisze...

Piękna delikatna i elegancka. :)
A jeśli chodzi o listki, to rzeczywiście kompozycja jest dopiero pełna gdy się je użyje. :)

ellyscard creatief pisze...

Beautiful creation.
Gr Elly

ewinka Nowa pisze...

Ja tam nie uważam ,że zawsze muszą być. Ale w przypadku Twojej kartki są idealnym dopełnieniem kwiatowej kompozycji :-)))Piękna kolorystycznie i bardzo elegancka kartka :-)))

Eliza Art pisze...

Elegancka, delikatne kolorki, pozdrawiam

Aszczka pisze...

obłędne te Twoje kwiatuszki! :-)

donka66 pisze...

Cudowny komplet! Ja też nie potrafię bez kwiatków i listków, i motyle wszędzie wciskam, gdzie się da :)

Unknown pisze...

Przepiękna kompozycja. Listki i kwiaty super.

OriBella pisze...

Piękna, delikatna i elegancka:)

Czarna dama pisze...

Piękna karteczka, a listki zawsze dodaja uroku :)

AgaSi pisze...

Zgadzam się z Tobą w 100% :) strasznie ciężko zrobić mi coś bez kwiatków i listków :) Karteczka przeurocza, fajny ten pomysł na listki z kalki, trzeba spróbować!

Ewa S. pisze...

Obłędnie wygląda - ma w sobie jednocześnie delikatność i zdecydowanie!!!