Translate

wtorek, 15 lipca 2014

Cardabilities Sketch#103

Już połowa lipca, a więc czas na moją przedostatnią inspirację dla Cardabilities. Piękna mapka Sketch #103 wygląda tak:


A tak przedstawia się moja interpretacja:


Prześliczne  prostokątne rameczki to wycinanki z Marianne D LR0318. Dodałam kompozycję z róż, którą uzupełniłam listkami Marianne D CR1264 i CR1245, rameczką i kwitkami z masy clay Marthy Stewart.



Koniecznie sprawdźcie, jak pięknie mapkę zinterpretowały pozostałe projektantki i zapraszamy do wspólnej zabawy :)
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa :*

7 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

Świetnie kompozycja kwiatowa rozjaśniła tło :-) Piękna interpretacja mapki :-)))

wiola_c pisze...

Moniś, jest przepiękna. Śliczna kompozycja kwiatowa. A ta rameczka ... cudna. :)

Ann pisze...

Piękna kartka, bardzo elegancka i wyrazista. :)

Vicki Dutcher pisze...

Stunning flower arrangement!

Unknown pisze...

Beautiful use of the scketch!!! Love the flowers :D

Krea Ivica pisze...

Krasna!!!!

Ewa S. pisze...

Ależ cudownie zinterpretowana mapka, znów mnie zachwyca kompozycja z kwiatów - cudna, ciepła karteczka!!!