Translate

środa, 30 lipca 2014

Cardabilities sketch #104

To już moja ostatnia inspiracja w DT Cardabilities. Wspaniale pracowało mi się ze wszystkimi pięknymi mapkami Karan, a więc na pożegnanie Sketch #104


Moja interpretacja - jak zwykle pełna kwiatów. Użyłam też papierów Maleńkie cuda z Lemoncraft i pięknej ramki Marianne D LR0317. Listki wycięłam z papieru czerpanego za pomocą wykrojnika Marianne D CR1264, a etykietkę z napisem Marianne D LR0318.




Koniecznie zajrzyjcie na bloga Cardabilities, aby podziwiać pozostałe interpretacje mapki i wziąć udział w zabawie :)

16 komentarzy:

AgaSi pisze...

Moniu przecudna jest!

Unknown pisze...

This is absolutely stunning work!!!

IWA pisze...

Ale cudne delikatności!

mazionta pisze...

Piękna karteczka- cudna kompozycja kwiatowa!

Nowe Love Papierowe pisze...

Piękna i delikatna .

Vicki Dutcher pisze...

BEAUTIFUL flower arrangement!! Lovely card~

Matilde pisze...

Śliczna kompozycja kwiatowa!

Anna Zaprzelska pisze...

Jest tak ślicznie romantyczna :-)

SvetlanaBY pisze...

какая прелесть!!!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Jak zwykle cudna karteczka. Twoje kompozycje kwiatowe są świetne!!

wiola_c pisze...

jest przepiękna. Ślicznie skomponowana. :D

Gosia pisze...

Cudna!!!

Anonimowy pisze...

This is stunning, so delicate and pretty, beautifully done
Hugs Julie P

brydzia pisze...

Pani Moniko,ślicznie.Proszę o informację czy te różowe kwiatki są włanoręcznie robione czy kupione?

artiza pisze...

cudeńko...kwity bajeczne:)

Ewa S. pisze...

Jejkuś, uwielbiam takie ramko-okienka i jeszcze ubrane w takie cudowne kwiaty... !!!