Translate

niedziela, 15 czerwca 2014

Sketch #101

Czas na kolejną mapkę Cardabilities, Sketch #101.


Moja interpretacja mapki wygląda następująco:




Serce wycięłam wykrojnikiem Marianne D LR0299, a listki CR1245 i CR1244.


Materiały ze Scrap&Art:
Frost - Papierowe Kwiatki Danse Roses
Papiery 15x15 (6x6) - Something Blue
Różyczki Kremowe - 100 szt
Masa plastyczna clay - biała


A może macie ochotę dołączyć do zespołu Cardabilities?


Koniecznie sprawdźcie, jak pięknie mapkę zinterpretowały pozostałe projektantki i zapraszamy do wspólnej zabawy :)

17 komentarzy:

Arleta pisze...

bardzo bardzo ładna

Niebiesko_Oka pisze...

Cudna kartka!
I jak zwykle pięknie ją ukwieciłaś :).

ewinka Nowa pisze...

Piękne połączenie różu, szarości i bieli :-)))

cyga pisze...

A ja naiwna myślałam, że popełniłam szaleństwo kwiatowe, ale gdzie mi tam do Twoich feeri kwietnych.

Cataleya pisze...

Dear Monika, it's amazingly beautiful card like always! Your style is so elegant and I love it very much!
~Olga Kovalchuk

mapowska pisze...

Ależ bogata karteczka! :D
Piekne kolorki, no i ta kompozycja kwiatowa, ach!

Mrs Frizz pisze...

absolutely stunning, so detailed, gorgeous.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam bardzo :)
Thank you so much :)

Cyga to chyba moja słabość, zaczynam z dwoma kwiatkami, wydaje mi się, że jest za mało, więc zaczynam upychać i dopychać, a jak się ocknę, to siedzę nad szalonym gąszczem ;)

Ann pisze...

Przepiękna kompozycja, kolory, ukwiecenie :)

piaseiza pisze...

Piękna!

Unknown pisze...

So pretty card!! Love the details!
Kissies

Unknown pisze...

So pretty card!! Love the details!
Kissies

Osowiała Sowa pisze...

Śliczna!

wiola_c pisze...

piękna i romantyczna, a kwiaty ślicznie się układają, z przyjemnoscia też takie"gąszcze" chciałabym widzieć na swoich kartkach. Śliczna kolorystyka, delikatne pastele i piękne serce. :)

Mój świat kolorów pisze...

Piękna kartka, delikatna i kwiecista:)

Aneta pisze...

Cudowna! Fantastyczne kolory!

Ewa S. pisze...

Proszę, jak fantastycznie można zinterpretować mapkę!!!