Translate

czwartek, 12 czerwca 2014

Idzie nowe


Nowe prace i nowe wyzwania :)
Nowe wyzwania w związku z tym, że mam ogromną przyjemność dołączyć do nowego Design Teamu, Craft&You Design. Mam nadzieję, że będę umiała pokazać Wam urodę tych pięknych, romantycznych papierów.
Na początek  romantyczna kartka na 18 urodziny, a właściwie kartka-bon prezentowy.


Do jej wykonania użyłam, trochę przekornie, prześlicznych i delikatnych papierów z kolekcji ślubnej: My Wedding 5 i My Wedding 4.


Wnętrze również romantyczne i pełne róż :)


A w komplecie pudełko.


Użyłam wykrojnika Marianne D manekin LR0292, nowej ramki LR0317 i cyfr COL1347.


Mam nadzieję, że podobają się Wam moje nowości i że sprostam nowym wyzwaniom.
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam Was serdecznie :)

22 komentarze:

Karteluszki Reni pisze...

Cudowna kartka - bon. papierki urocze

Karteluszki Reni pisze...

Cudowna kartka - bon. papierki urocze

Eliza Art pisze...

"Elegantka" na 18-tkę, Uroczy zestaw,pozdrawiam

mapowska pisze...

Wow! Jaka piękne. Papiery śliczne.
Ujęła mnie ta sukienka z tiulu. Pomysł świetny!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo Wam dziękuję :)
Sukienka z tiulu to w sumie nie jest nowy pomysł, ale ja jeszcze nie robiłam, a że jubilatka lubi ciuchy, więc spróbowałam krawiectwa ;)

a.le kartka pisze...

Piękna i elegancka. Uroda papierów to jedno a Twój kunszt to drugie:-)

Annie pisze...

so beautiful!
hugs, annie x

Linda Dudziak pisze...

Papiery są naprawdę przepiękne, a Twoja praca jest wyjątkowa :)
Serdecznie gratuluję :)
Pozdrawiam :)

TworzoneWdomu pisze...

Przepiękne wnętrze. Bardzo romantycznie:-)

wiola_c pisze...

Śliczna, romantyczna karteczka. Jak zawsze zadbałaś o każdy szczegół. :)
Gratuluję nowego DT. Oczywiście, że sprostasz nowym wyzwaniam! :D

Anka_Hanka pisze...

Gratulacje:) nowe wyzwania i nowe możliwości, będziemy podziwiać:) na razie zaczyna się bardzo romantycznie, za sprawą róż tu i tam i "stroju" dla manekina;)

Joasiaam pisze...

Zachwycająca!!

Aneta pisze...

Urocza, dzięki delikatnym papierom. Jestem zachwycona jej lekkością.

Mihaela pisze...

Very pretty work!

osiodłać tęczę pisze...

Śliczna!!!:)

manon's kaartenhoekje pisze...

wauww wat een schitterende kaarten heeft u weer gemaakt. wat een toppers weer

groejtes manon

Nowe Love Papierowe pisze...

Cudeńka , trzymam kciuki i dopinguję!!!

SD pooja pisze...

Its Gorgeous !! Loved the dress form !

Aluna pisze...

Gratuluję nowego DT. Kartka jest cudna - taka delikatna i zwiewna :)

mosia pisze...

cudowny zestaw!
i gratulacje!

Lady E pisze...

Ach ta jest zniewalająca romantyczna i lekka mimu tylu dodatków! Pozdrowienia :)

Ewa S. pisze...

Boska pod każdym względem - cudowne kolory wybrałaś Moniu, przepięknie skomponowałaś i jeszcze to cudo w postaci zwiewnej sukienki!!!