Translate

piątek, 13 czerwca 2014

Dziurkaczowa

Na sobotni zlot przygotowałam prace z użyciem dziurkaczy Marthy Stewart. Dziś pierwsza z nich.


Bazę okrągłej kartki wycięłam dziurkaczem Marthy Stewart, dodałam primowe kwiatki i listki, trochę koronek i sznurka.


Z papieru Princess wycięłam tańczącą wróżkę, pozostałe papiery również pochodzą z małego pada Princess.


Materiały ze Scrap&Art:
Dziurkacz okrągły - Zestaw startowy
Kółka - Wykrojniki Nesting
Bloom Radiant Petals - Kwiatki i Listki,
Papiery 15x15 (6x6) - Princess
Anna Marie I - Papierowe Kwiatki
Pixie Glen - Papierowe kwiatki Flower Market
Polne Ecru - Kwiaty papierowe na druciku
 Dziurkacz brzegowy 2w1 - Grand Garden
Ekstra Duży dziurkacz - Listki
Masa plastyczna clay - biała
Halloween - Formy silikonowe
Zestaw Clay - Kwiaty

Bardzo Wam dziękuję za wszystkie miłe słowa  i odwiedziny :* Miłego weekendu :)

11 komentarzy:

wiola_c pisze...

Piękna karteczka. Zachwyca nie tylko jej kształt ale również prześliczna kompozycja i kolory . :)

Asia pisze...

Piękna i taka delikatna, wydaje się malutka :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)
Asiu malutka to ona nie jest, to najmniejsza serwetka, jaką da się wyciąć dziurkaczem okrągłym, czyli ma ok. 15cm średnicy ;)

krystynabozenna pisze...

Ech jakie piękne :-)

mapowska pisze...

Jakie śliczne! :)

Anka_Hanka pisze...

Bardzo delikatna, podoba mi się kształt, dziurkacz daje jednak dużo możliwości. Pięknie połączyłaś tańczącą wróżkę z różyczkami i te elementy brokatowe....

Chanderella pisze...

Pięknie wyszła! Baza na kartkę jak marzenie :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Sliczna kartka i dziurkacz cudenko :)

Scrap kreacje pisze...

Cudeńko :))

Alicja pisze...

Piękna różana kartka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

dagala pisze...

niesamowite kompozycje. kwiaty Ci wychodzą cudnie. A będzie kursik na te białe z kartki turkusowej?