Translate

czwartek, 29 maja 2014

Takie piękne rameczki...

... będą w czerwcu w ofercie Marianne Design, że wprost nie mogę się im oprzeć, zresztą popatrzcie sami:


Prostokątną  rameczkę Marianne D LR0318 połączyłam z narożnikiem LR0319. Dodałam kwiaty zrobione z papieru czerpanego za pomocą CR1204, listkiCR1245 i gałązki CR1264. Papiery to śliczne Fresh Flowers również Marianne D.



Prześliczna, wytłaczana okrągła ramka to  LR0317. Do zrobienia tej kartki użyłam również papieru Kraft Marianne D oraz papierów Garden Party, z których wycięłam też róże.





Wszystkie nowości możecie zobaczyć na stronie Marianne D.
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :*

19 komentarzy:

Nowe Love Papierowe pisze...

O rany przepiękne !!!

Mihaela pisze...

Very beautiful creations, Monia!

AgaSi pisze...

Cudne, a pierwsza bardzo energetyczna - idealna na dzisiejszą aurę za oknem :)

piaseiza pisze...

Piękne!

Lilka pisze...

Wspaniałe

mosia pisze...

przepiękne!

artiza pisze...

kartki FANTASTYCZNE a rameczki rzeczywiście przepiękne...ech nabrałam ochoty...

betina pisze...

Moniko! Urzekła mnie Twoja piegowata karteczka. Nic więcej nie dodam ... bo i po co :))))

OriBella pisze...

Piękne obie, w pierwszej urzekłą mnie Twoja kompozycja kwiatowa, zaś w drugiej wycinane kwiatki, bo ja lubię wycinać:)) a co tam ramki;)

Eliza Art pisze...

przepiękne obydwie,pozdrawiam

Klaudia/Kszp pisze...

Wszystkie nowe wykrojniki przepiękne, a kartki Twoje - fenomenalne :)

Czarna dama pisze...

Cudne te rameczki, a jakie śliczne kartki z nimi stworzyłaś :)

Anonimowy pisze...

Gorgeous cards. I love the dies and paper. The flowers are so pretty!

wiola_c pisze...

Obie mnie zachwycają. Pierwsza kolorystyką i kwiatową kompozycją a druga ... kompozycją i kolorystyką. :)
Rameczki ślicznie, aż chciało by się je mieć. Moniś: Czemu mi to robisz! Zawsze kusisz nowościami i tak pięknie inspirujesz, że nie sposób się oprzeć. :D

dagala pisze...

cudne karteczki i kwiaty, ale ten CR to na pewno ten numerek? chcialabym sie nauczyc jakies kwiatki robic :D

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa :*

Dagalo tak, to ten numerek ;) To nowe kwiatki, które wymyśliłam w tym tygodniu. A jeśli masz ochotę spróbować nauczyć się robić kwiatki wraz ze mną to zapraszam za tydzień na Zlot do Warszawy, na make&take Scrap Pasji :)

Magdalena Deberny pisze...

Jesteś idealną reklamą. Pogoniłam już pooglądać z jakich papierów te różyczki :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Magda super, o to chodzi ;)
Te papiery są naprawdę bardzo fajne, wintydżowe i grube :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekne sa obie. Druga ma wspaniale cieple kolory. Wyciete rozyczki sa piekne. Na pierwszej bardzo podoba mi sie komozycka z kwiatuszkow, te mini koleczki blekitne sa cudne.