Translate

piątek, 2 maja 2014

Dziecinne

W marcowej kolekcji Marianne D znalazły się śliczne dziecinne wykrojniki, z nich właśnie zrobiłam moje dzisiejsze kartki. Połączyłam je z papierami Ilumination Anai.


Śliniaczek Marianne D LR0306, dziewczęce buciki LR0303 wycięłam z papieru czerpanego, etykietka CR1212, kwiatuszki CR1201 i listki LR0256.


Wewnątrz przykleiłam stópki LR0305. Bazę kartki wycięłam Ramką VIII We R Memory Keepers.


Kartka chłopięca w chłopięcych kolorach, również ze śliniaczkiem LR0306, bucikami LR0304, etykietką CR1212, dwoma kartkami z notesu COL1315, COL1314 i gałązką LR0151.




Ostatnio moja kartka została opublikowana w Skandynawskiej edycji The Paper Crafting, bardzo się z tego ucieszyłam :)

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. Mam nadzieję, że długi weekend upływa Wam w miłej atmosferze. Pozdrawiam :)

31 komentarzy:

eMKa pisze...

Dziewczęca karteczka cudowna! :)

mapowska pisze...

Jakie słodkie :D

Mihaela pisze...

Oh, very cute cards, love the colors!

OriBella pisze...

Urocze śliczności!!!

el pisze...

cudownie piekne

Anka_Hanka pisze...

Dziewczęce to sama słodycz, a trapmki dla chłopczyka jak prawdziwe - z jeansu:-) bez kwiatków a tak dużo się dzieje na tej krteczce!

MargoLa pisze...

Bardzo ciekawy kształt. Karteczki niby proste, ale mają w sobie tyle uroku :) Bardzo fajnie Ci wyszły:)

Eliza Art pisze...

Prześliczne te wykrojniki , a Ty dodając to i owo stworzyłaś przecudne kartki. Super. Majówka ?byłaby udana, ale dzisiaj ziąb i pada. Słońca zatem życzę, cieplutko i słonecznie pozdrawiam

Joanna pisze...

Bardzo ładne karteczki. Te wykrojniki sa super ! Gratuluja publikacji kartki :)

Chimera pisze...

Jakie urocze! Niebieska bardzo mi się podoba :)

ewinka Nowa pisze...

Piękne wykorzystane wykrojnikowe wzory :-)))

Czarna dama pisze...

Ale super karteczki, wykrojniki rzeczywiście fajne i podoba mi się kształt tej pierwszej kartki :)

mProjekt pisze...

Przepiękne i oryginalne:)

a.le kartka pisze...

Cudowne! Dziecięcy urok i delikatność:-)

Unknown pisze...

Śliczne! Te śliniaczki są przeurocze :))

betina pisze...

Bardzo mi się podobają te dzieciuszkowe, powitalne karteczki. Po pierwsze ze względu na kształt i układ. Po drugie dzięki cudnym zestawieniom kolorystycznym. Po trzecie, czwarte, dziesiąte .... długo by wymieniać - wszystko jest fantastycznie dopasowane.
Obie prace są świetne,jednakże ta dla chłopca ... trampki wymiatają, a postrzępione obrzeże rewelacja!

aldia pisze...

jestem pod wrazeniem.
przepikne kartki.

cyga pisze...

Urocze obydwie. Pastelowo słodkie.

wiola_c pisze...

Śliczności !!!
piękne połączenie kolorów, kształtów i cudnych dzieciowych wykrojników. :D

Nati pisze...

beautiful!!!

mazionta pisze...

Piękne karteczki!

Scrap kreacje pisze...

Prześliczne :)) Wykrojniki spełniły swoją rolę, warto się w nie zaopatrzyć :))

dagala pisze...

cudne karteczki. na rameczki frilly chorowałam, ale widzę że we are memory postarało sie o odpowiednie fascynujące... papier rewelacyjny. pięknie

Joanna Wiśniewska pisze...

Wspaniale.

Jadwiga pisze...

Przesłodkie :)

Ines pisze...

Cudeńka :)

Dobra pisze...

Karteczki są takie urocze.

Klaudia/Kszp pisze...

Ależ cudeńka! :))

Matilde pisze...

Świetne! A trampeczki genialne! :)

eMKa pisze...

Naparzyłam się na te Twoje karteczki, zwłaszcza tą dziewczęcą - z kwiatuszkami i zapragnęłam też mieć takie kwiatuszki :D A, że akurat ten wykrojnik leżał już dłuuuugo w mojej szufladzie i grzecznie czekał na swoją kolej... Postanowiłam zrobić podobne kwiatuszki :) Nie wiem czy robiłam je w ten sam sposób i na ile podobne wyszły, ale na pewno zainspirowałam się Twoimi :) Tutaj możesz zobaczyć jak wyszły, jeśli chcesz oczywiście:
http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/2014/05/goscinne-wystepy-w-altair-art.html
A "historia" powstania kwiatków, oczywiście jest tam opisana :) Dziękuję za inspirację i mam nadzieję, że się nie pogniewasz :)

Ewa S. pisze...

Moniu, te Twoje karteczki to dla mnie takie cudne "zachęcajki" do nabycia wykrojnika - śliniaka - piękne są!!!