Translate

piątek, 23 maja 2014

Bukiet z napisem

Moim zdaniem kartki na ślub nie mogą się obyć bez kwiatów.


Dlatego właśnie zrobiłam kilka z papieru czerpanego pokolorowanego farbką Matte Pink 13arts i tuszem. Umieściłam je na bardzo przestrzennej pudełkowej kartce.


Piękne wykrojniki Rosy Owl  W dniu i Ślubu dopełniły całości. Użyłam mniejszych napisów. Podkleiłam je na kosteczkach, aby były bardziej przestrzenne.



Użyłam również serca Marianne D LR0299 oraz gałązek LR0299 i listków CR1245, które wycięłam z zielonego papieru czerpanego.


Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione miłe słowa :* Życzę wspaniałego weekendu :)

29 komentarzy:

adziamar pisze...

Świetna, kwiecista kartka. Pozdrawiam

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Uwielbiam Twoje prace! Śliczna i te kwiaty przepięknie wyszły!

el pisze...

tak kwiaty są konieczne a jeszcze jak spod Twojej ręki to już bajka

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo Wam dziękuję :*

Te kwiaty to miały być piwonie, ale chyba nie do końca mi wyszły ;)

Nitki Ariadny pisze...

Mistrzyni kwiatów!
Kartka jest przepiękna:)

Karola B pisze...

cudna karteczka :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna i tak pięknie ukwiecona- bardzo mi się podoba!!!!

Chimera pisze...

Śliczna jest, a kwiaty przepiękne, bardzo mi się podobają!!

zcdl pisze...

Gorgeous card :)

Unknown pisze...

Fantastyczna!!! A do tych kwiatów wzdycham!

a.le kartka pisze...

Kwiaty imponujące! Pieknie wyglądają tez małe biale kwiatuszki wśród tych wielkokwiatowych :-) Śliczna kartka.

wiola_c pisze...

I jak tu nie zachwycać się takimi pięknymi kwiatami. Są śliczne. A uzupełnione tymi małymi, delikatnymi, które wyglądają jak popularna "kaszka" to strzał w dziesiątkę. Przepiękna kompozycja i do tego forma kartki dopełniają całości. Jedyne co to można się wzdychać z wrażenia. :D

Jolanda pisze...



ohhhhh . . ..wow.
What a beautiful flowers!!

mapowska pisze...

Kwiaty przepiękne! Cała kartka super :)

Mój świat kolorów pisze...

Mogę tylko patrzeć i podziwiać:)

DOBROSŁAWA pisze...

Moniu, kwiaty są piękne nie zależnie czy to piwonie czy inne cuda.

Jania pisze...

I co ja mam napisać aby być oryginalną? :) Po prostu fantastyczna kartka :)

Jania pisze...

I co ja mam napisać aby być oryginalną? :) Po prostu fantastyczna kartka :)

Anonimowy pisze...

Piękna kartka! No ale co prawda to prawda kwiaty zachwycają :))

Dobra pisze...

Cudowna karteczka, jak zawsze przepięknie ozdobiona wspaniałymi kwiatami. Zadbałaś o najmniejszy szczególik żeby praca była wspaniała.

Czarna dama pisze...

Oj nie mogą, a tym bardziej jak są takie piękne :)

Klaudia/Kszp pisze...

Wspaniała kartka i fenomenalne kwiaty :)

Papierowa Pracownia pisze...

Z przyjemnością tu zaglądam, kartka jak zwykle zachwycająca :)

Eliza Art pisze...

Niezwykle czarująca kartka, pozdrawiam

Dorota ma kota pisze...

urzekająca

A.M.S. Biała Pracownia Rękodzieła pisze...

Przeurocza karteczka :)
A kwiatuszki śliczniuchne :)

Zapraszam do zabawy u mnie :)
http://angelamasasolna.blogspot.com/
Pozdrawiam serdecznie :)***

Joasiaam pisze...

Jest....piękna!

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekna kartka. Kwiatuszki sa wspaniale!

krystynas pisze...

Zachwycające kwiatki - identyczny odcień piwonii mam w ogródku :)
Cudowna kartka ślubna.