Translate

piątek, 8 listopada 2013

Komplet w brązach

Kartkę w podobnym klimacie już Wam pokazywałam, ten komplet jest nią zainspirowany.


Papiery to Rozalia w ogrodzie Studia 75. Bazę kartki wycięłam zestawem dziurkaczy Marthy Stewart Delikatna ramka. Cudne kwiatki primowe z zestawu School Memories Serenity Mix oryginalnie miały inne kolory, ponieważ w tym zestawie jest tylko jeden brązowy kwiat. Dlatego przemalowałam je za pomocą mgiełki Ayeeda brąz perłowy i tuszu Ayeeda ink brąz. Efekt jest świetny. Kwiatki wspaniale zareagowały na media. Uzyskałam delikatny połysk i piękny kolor, a kwiaty zachowały poprzedni kształt.


W komplecie oprócz kartki jest jeszcze ramka na zdjęcie...


...a całość zapakowałam do pudełka.



Materiały ze Scrap&Art:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze :*

19 komentarzy:

Wanda pisze...

wow! prześliczny bardzo oryginalny komplet, mistrzostwo świata:)pozdrawiam

Asia Hadzik pisze...

Śliczny kompecik!

wiola_c pisze...

Piękny komplecik. Świetnie kontrastuje ten śliczny kwiat. :)

Asia pisze...

Piękny i romantyczny komplet :) Ten kwiat dodaje smaczku :)

SD pooja pisze...

Gorgeous ,soft n romantic set !

el pisze...

komplet śliczny ale kolor nie bardzo mi tu pasuje tego kwaituszka . Pozdr

Aga Michniewicz pisze...

Wyszło jak zawsze bosko! Niesamowity zestaw, wszystko idealnie do siebie pasuje, nic a nic bym nie zmieniła :D

Joanna Wiśniewska pisze...

Wspanialy komplet :)

Wiosenne Wycinanki pisze...

Przepiękne kolory :) Komplecik jest rewelacyjny!

Lady Fanaberia pisze...

Śliczny komplet :) Świetny mocny akcent brązu na romantycznym, różanym tle :)

Dobra pisze...

Komplecik jest taki piękny. Bardzo elegancki i romantyczny.

Ewa S. pisze...

Fantastyczny zestaw z akcentem!

Agnieszka - ABOKU pisze...

Cudny komplet, podoba mi się kompozycja na kartce i ta ramka z dziurkaczy.

Unknown pisze...

Przepiękny komplecik, bardzo mi się podoba kształt kartki. Kolejny raz pokazujesz, że Rozalia w ogrodzie to wspaniały i romantyczny papier :)

Unknown pisze...

Zelo, zelo lepo.

Unknown pisze...

Piękny

niemy film pisze...

Urocze, delikatne i leciutkie kolory.. wygląda to uroczo :)
PS. zapraszam na urodzinowe candy :)

miszka52 pisze...

Słodkie, romantyczne , a zarazem bardzo eleganckie... I zaskakujący akcent w postaci brązowego kwiatka...

Unknown pisze...

stunning