Translate

sobota, 11 maja 2013

Wyzwanie #8 Don&Daisy

Czas na kolejne wyzwanie #8 na blogu Don&Daisy. Miałam przyjemność wymyślić temat i będą to "Motyle".
Pamiętajcie, że w naszych wyzwaniach należy użyć stempli Don&Daisy. Warto wziąć udział, bo do wygrania jest nagroda ufundowana przez Marianne Design, zawierająca stemple, papiery i wykrojnik :)

Moja interpretacja to kartka typu easel z Daisy DDS3318. Daisy tym razem wycięłam i posadziłam na ławeczce z wykrojnika Marianne D LR0258.


Na ławce przysiadł ptaszek Marianne D LR0205. Za ławką umieściłam doniczki i konewkę Marianne D LR0260. Krzewy w doniczkach zakwitły za sprawą wycinanki z Marianne D CR1206. Wycinanki pokolorowałam promarkerami.


Motylki to wycinanki z Marianne D LR0260. Na dole kartki umieściłam różę Marianne D RB2202, RB2208 i zwijane LR0256. Listki to wycinanki Marianne D CR1245.


Bazę kartki wycięłam Marianne D LR0236. Papier w motyle to Beautiful butterflies Marianne D.


Kartka w pudełku z szybką by Brises.


Przy okazji wykonywania tej kartki przetestowałam pewną sztuczkę. Uwielbiam ażurowe wykrojniki, ale często jest problem z wyjęciem wycinanki. Sposób na rozwiązanie tego problemu znalazłam na fanpage Marianne Design. Jest naprawdę bardzo prosty, tani i niezwykle skuteczny. Po prostu podczas wycinania pomiędzy wykrojnik a papier należy położyć warstwę papieru do pieczenia. Nawet najbardziej kłopotliwa wycinanka wyjdzie sama :)


Zapraszamy do wspólnej zabawy :)

20 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wspaniała wiosenna karteczka :-) Pomysł z papierem do pieczenia muszę koniecznie wykorzystać - dziękuję za podpowiedź :-)

piaseiza pisze...

Radosna kompozycja, muszę przetestować patent z papierem.

Niebiesko_Oka pisze...

Ależ cudna!!!
Ta ławeczka bardzo trójwymiarowo :).
Stworzyłaś piękny ogród!

Matilde pisze...

Ale śliczny trójwymiarowy ogródeczek!

origata1 pisze...

Kartka śliczna. Sposób na kłopotliwe wykrojniki - wkrótce przetestuję :)

Larisa pisze...

wow!! fantastic job! I l;ove this bunch so much!! All looks so light and beautiful!!!

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo, liebe Monia, das Backpapier benutze ich auch. das geht wunderbar.
Du hast schon wieder eine wunderschöne Karte gebastelt.
Schönes Wochenende, Ulla

Chimera pisze...

Jaki śliczny ogród, urocza karteczka :)
Dzięki za wykrojnikową podpowiedź!

Joanna Wiśniewska pisze...

W cudnym ogródeczku Daisy sobie siedzi :)

Iliana pisze...

Koniecznie muszę spróbować z tym papierem! Śliczna kartka

Riet pisze...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Irena Rysa Maciąg pisze...

słodziutka:D

Elise pisze...

Wow! I love the scenery you've made for this card .. it's absolutely GORGEOUS!!!! Fab job!

Big Hugs,
Elise

wiola_c pisze...

Śliczna karteczka. :)

cyga pisze...

Fantastyczny ogród, mam gdzieś stempelek MD, ha tylko gdzie ja go podziałam. Ten trik widziałam też z kalką.

monia pisze...

Stempelek słodki, a ławeczka wygląda super:)

Barbara pisze...

Myk z papierem do pieczenia muszę na 100% wypróbować bo mam takie uparciuszki w swojej kolekcji :) karteczka świeża i bardzo ciekawa-tyle się na niej dzieje :)

OriBella pisze...

Ta ławeczka bardzo przestrzenna i karteczka również:) Cudnie wiosennie wyszło:)

asica.p pisze...

urocza karteczka :)uratowałaś moją serwetkę cheryl przed sprzedażą Monia :P

AgaSi pisze...

Śliczna! Świetne kolorki, dodają energii. A pomysł z papierem koniecznie muszę wypróbować.