Translate

środa, 1 maja 2013

Nietypowa na pożegnanie z Galerią Rae

Kartka w nietypowych dla mnie kolorach powstała według mapki Retro Sketches #60.


Do jej ozdoby użyłam papieru Ale plama! - Na czarnym nie widać? Czarną stronę przykleiłam na bazę, a z szarej wycięłam ramkę. Całość ożywiłam paskiem Continuum w różu oraz ręcznie zrobionymi kwiatami plumerii. Wstążka również jest różowa, ale niestety musicie mi uwierzyć na słowo, bo aparat ją uparcie przekłamuje ;)


Szarą ramkę wycięłam Marianne D CR1240 i podkleiłam kosteczkami 2mm. Dodałam też kilka czarnych kryształków i zawijaski Marianne D CR1244.


Wewnątrz dominują szarości z odrobiną różu.


Tą kartką żegnam się z projektowaniem dla Galerii Rae. 
Gosi i wszystkim dziewczynom z DT dziękuję bardzo za wszystkie wspólne chwile. Dziękuję za piękne papiery, guziki i stemple. Na pewno będę do nich wracać nie raz :)

23 komentarze:

Moniq pisze...

Bardzo ładna :)

Iliana pisze...

Nietypowe kartki bardzo dobrze Ci wychodzą :) Piękne kolory, świetnie ze sobą współgrają.

wiola_c pisze...

Kolory może nietypowe ale karteczka jak zwykle pięknie wykonana. :)
Papiery współgrają ze sobą, a kwiatuszki są prześliczne. :)
Pozdrawiam :)

Peninia / Gosia pisze...

Piękna karteczka!

Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
Peninia♥♥♥
http://peniniaart.blogspot.com/

ellyscard creatief pisze...

Beautiful and gorgeous card.
Gr Elly

Ursula Alice Stegmann pisze...

Superelegant, deine neue Karte.
Liebe Grüsse, Ulla

Ewelina pisze...

Piekna kartka, dobrze ze przeczytalam post do konca bo zasugerowalam sie tematem. Pozdrawiam serdecznie

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)
Hmm, to może zmienię tytuł posta, bo nie każdy czyta?

mazionta pisze...

Ja też przeraziłam się tytułu:) Piękne te kwiatuszki! Pozdrawiam serdecznie

Ewa S. pisze...

Nietypowość wprost przepiękna - kwiaty są cudne, niby kilka płatków a robią świetne wrażenie. Ja raczej należę do tych co czytają posty i zorientowałam się Moniu, że to Twoje kolejne pożegnanie. No cóż, coś się kończy , by mogło zacząć się coś - życzę Ci wielu Twoich typowych i nietypowych nowości, a przede wszystkim ogromu tak wspaniałych pomysłów i radości z tego co robisz, bo ja nie wyobrażam sobie, że mogłabym do Ciebie nie zaglądnąć, by nie pocieszyć oczu kolejnym cudeńkiem. Pozdrawiam, Ewa.

JagaBa pisze...

Moniu,po raz kolejny zaskakujesz piękna kompozycja kwiatową !!!Śliczna karteczka!!!

Evebellart pisze...

Świetna karteczka, wspaniale dobrane kolorki :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo dziękuję za życzenia :*

Anonimowy pisze...

Mimo nietypowych(jak dla mnie)kolorów, karteczka prezentuje się uroczo. Kwiatki pięknie dopełniają całości :-)

Riet pisze...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Karmeleiro pisze...

nietypowa kolorystyka - rzeczywiście, ale kartka bardzo elegancka.

Erica ♥ pisze...

Lovely card with the MD creatable, I use it a lot also.
Nice colors again, super card ☼

Hugs Erica

Dobre Czasy pisze...

Witaj-piękne te Twoje prace.Podoba mi się na Twoim blogu wiec zostaję na dłużej.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów,pozdrawiam cieplutko i kolorowo

Chimera pisze...

Bardzo mi się podoba, jest taka oryginalna :)
Śliczne te kwiatki.

Boei pisze...

Piękna! Kwiaty zachwycające, bardzo oryginalne:)

Daria pisze...

Piękna karteczka. Ciekawe połączenie kolorów :) Pozdrawiam serdecznie :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Kwiatuszki są cudne i te listeczki :) Ślicznie wyglądają na rameczce :)

AgaSi pisze...

Moniś - bombowa! Połączenie kolorów super po prostu i wzory papierów fajnie dobrałaś, taka bardzo nowoczesna jest ta kartka. Te kratki i kwadratowe elementy pięknie złagodziłaś zaokrąglonymi płatkami kwiatów i listkami. Bardzo mi się podoba!