Translate

poniedziałek, 13 maja 2013

Na dzień matki

W ramach oddechu od tematów komunijnych pokażę Wam dzisiaj dwie kartki na dzień matki. Do ich ozdobienia użyłam papierów z nowej kolekcji Rapakivi Just a note. Pudełeczka zrobiłam inspirując się kursem Małgodii, wyszły inne niż jej.


Papiery mają śliczne, delikatne kolory i wspaniale mi się z nich kleiło, mam nadzieję, że to widać ;)


Obie kartki są bardzo podobne, użyłam dwóch papierów: kremowej strony Just a Note 3/6 i brzoskwiniowej Just a Note 6/6 . Z tego samego papieru wycięłam oba tagi.


Piękne karbowane róże pochodzą również z Rapakivi.



Listki wycięłam moim ulubionym ostatnio listkowym wykrojnikiem Marianne D CR1245. Śliczny koronkowy owal to Marianne D CR1241, nastemplowałam na nim napis z Agaterii. Wszystkie warstwy podkleiłam kosteczkami 2mm.




30 komentarzy:

GosiaMachynia pisze...

Karteczki i pudełeczka są cudne !!!

cyga pisze...

Piękne kartki i bardzo elegancko zapakowane

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Jakie wdzięczne :-) :-) :-)

АнРо pisze...

Очень милый подарок!

Iliana pisze...

Cudny komplet, w pięknych kolorach. Wersja minimalistyczna jak na Ciebie :) Piękne...

wiola_c pisze...

Śliczne kompleciki. Bardzo mi się podoba jak je skomponowałaś: taki negatyw-pozytyw. :))))

Klaudia/Kszp pisze...

Przepiękne, Moniu!! Kwiaty i kartki. Uwielbiam te papierki :)

rosaliaa pisze...

prześliczne karteczki!

Lilka pisze...

Obie są przecudne :)

noomiy pisze...

Są piękne!

Wanda pisze...

piekne i delikatne karteczki:)

ellyscard creatief pisze...

Beautiful creations Monika.
Gr Elly

JagaBa pisze...

Cudowne karteczki!

monia pisze...

Piękne karteczki :))

Riet pisze...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

mośtynka pisze...

Śliczne,a różyczki urocze !

Anonimowy pisze...

Wspaniałe pudełka i kartki. Listki mają śliczny kolor :-)

Chimera pisze...

Prześliczne! Uwielbiam ten papier w kropeczki, jest uroczy, świetnie go wykorzystałaś i połączyłaś :)

LoveMeFlowers pisze...

Przepiękne kartka;) Idealne na taką okazję;)

Barbara pisze...

Kwiatuszki rewelacyjne :)

niemy film pisze...

Lubię takie delikatne i skromne kartki :) Skromne oczywiście w dobrym znaczeniu tego słowa! ;)papiery rzeczywiście prezentują się uroczo, chyba muszę sama stać się posiadaczką ;p

el pisze...

delikatne , super

Evebellart pisze...

Obydwie sa wspaniałe :)))

Justyna pisze...

Fantastyczne komplety :)

AgaSi pisze...

Przeurocze! Takie delikatne, szczególnie ta bardziej brzoskwiniowa mnie urzekła.

Katrina pisze...

Rewelacyjne i przeurocze! Służą Ci te papiery! ;)

hania739 pisze...

Śliczne kompleciki i wspaniałe kolorki :))

Asia pisze...

Piękne obie:)i na dodatek eleganckie,oj mama będzie zachwycona :)

Magdalena Deberny pisze...

Śliczne komplety. Czyste i eleganckie - takie lubię :)

Malgodia pisze...

Bardzo mi miło :) a kompleciki są śliczne , delikatne i jak zawsze mają pomysłową formę :)Pozdrawiam :)