Translate

piątek, 10 sierpnia 2012

Na zdjęcia

Pudełko na zdjęcia i folderek na płytę w brązach i turkusach zrobiłam specjalnie dla malutkiego Adriana.


 Zrobiłam je jeszcze w lipcu, ale jakoś nie było okazji Wam pokazać ;)


Przykleiłam trochę tektury falistej i mnóstwo guzików, wybrałam je z tego i tego zestawu. Guziki uzupełniłam ćwieczkami. Dodałam też sporo tuszu ;)


Piękne fotki, które oglądacie nie są oczywiście moje - dziękuję Anno :*


Część z Was już wie, że można Moją papierową krainę znaleźć na Facebooku ;) Zapraszam do polubienia, niedługo planuję konkurs specjalnie dla moich facebookowych fanów ;)
Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

26 komentarzy:

kreatywny-kącik pisze...

Śliczne pudełeczka :)

Ala M. pisze...

piękne prace!

Kslet pisze...

Какая прелесть! Так красиво!

Unknown pisze...

o rany strasznie to urokliwe ;-)

Kasia B. pisze...

Przepiękny komplecik!!
uwielbiam takie zestawienie kolorystyczne :)

morena pisze...

Moniczko zadziwiasz za każdym razem;)Przepiękny komplecik;)

Riet pisze...

So gorgeous Monia.

Hugs Riet.xx

ArtIs pisze...

Świetnie dobrałaś kolory i te guziki:) Extra!

Barbara pisze...

Ale te guziki fajowsko wyglądają...piękne!!!!!

Chimera pisze...

Jaki uroczy jest ten komplet, taki misiowy :)

adablog14 pisze...

Ciao Monia
Very very beautiful as soon.
A presto ADA

Malgodia pisze...

Kapitalny komplecik, efekt guzikowy świetny, kolorystyka także bardzo mi się podoba :)

Julapi pisze...

Piękne kolorki i super wykonanie

wiola_c pisze...

Jak zwykle fenomenalnie. :)
Świetne zestawienie kolorów. I te guziczki...
Śliczne!

Asia pisze...

Super skomponowane, super dobrane kolory... wszystko precyzyjne i zachwycające :) Miodzio :)

Moniś-ka pisze...

Uroczy komplet,
pozdrawiam.

Matilde pisze...

Monia, ślicznie wyszedł Ci ten komplet! Kolorki zachwycające!!!

Artnova pisze...

Pudełeczko mnie zachwyciło,inspirujesz.Pozdrawiam.

Klaudia/Kszp pisze...

Przepiękny chłopięcy komplet - świena kolorystyka, idealnie pasuje do zdjęcia. A guciczki wyglądają słodko :) Pozdrawiam serdecznie

edytta-p pisze...

Jestem absolutnie zachwycona :)

mag pisze...

Kolorystyka dobrana bosko :)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Monia ramka jest urocza! Bardzo podoba mi się kolorystyka. Po prostu cudo! :)
Pozdrawiam ciepło :)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

A ja pomyślałam, że to ramka ;p Gapa ze mnie :)

Katrina pisze...

Ale słodkie fotki! A zestawik piękny kolorystycznie... i te guziki świetnie się prezentują. :)

Klara154 pisze...

Jak Ty to robisz - niby mało elementów a wszystko na swoim miejscu i tak jak powinno być. Kolejna wspaniała praca! Podziwiam nieustannie!

Krótka;) pisze...

Świetny komplecik! Bardzo podoba mi się dobór kolorków:) Ogólnie - rewelacja!