Translate

środa, 27 czerwca 2012

Rowerowa kartka dla taty

Dziś kartka typu tent, którą zrobiłam z okazji dnia ojca.


Błękitny papier to Przyszła wiosna - W pąkach krokusów. Otwór w kartce wycięłam  Marianne D - Wykrojnik koło z falbanką  LR0112, serwetkę z tego wykrojnika przykleiłam wewnątrz kartki, a na niej umieściłam koło wycięte z z papieru Przyszła wiosna - W trzepocie motylich skrzydeł za pomocą Nellie's Choice - Frame dies multi.


Główną ozdobą wnętrza kartki jest wycięty z kilku warstw papieru rower Marianne D - Wykrojnik rower LR0233. W koszyku przykleiłam kilka listków Marianne D - Wykrojnik listki LR0229 i kwiatuszek. Te same kwiatuszki zdobią przód kartki, ich kompozycję uzupełniłam o listki Marianne D - Wykrojnik liście LR0192, które wycięłam z papieru Przyszła wiosna - W ptasich trelach.


Z tyłu kartki umieściłam życzenia. Zdobią go te same elementy, czyli listki Marianne D - Wykrojnik listki LR0229, kwiatuszki oraz serwetka Marianne D - Wykrojnik koło z falbanką  LR0112.


Jak zawsze większość warstw jest przestrzenna, zużyłam mnóstwo taśmy 2mm ;)


Kartkę zgłaszam na wyzwanie Wild Orchid Challenge Challenge 53 Punch it out.
Dziękuję za wszystkie Wasze miłe słowa i pozdrawiam :)

32 komentarze:

ewinka pisze...

Piękne kolory , interesująca forma kartki :))) Czy da się ją ustawić pionowo bez dodatkowych podpórek ???

Riet pisze...

Ohhh wowwww,What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję, thank you :*

Ewinko kartka typu namiot stoi sama, niczym jej nie podpieram.

Asia pisze...

Super... znowu ;) Pięknie skomponowane dodatki, kolory... po prostu wszystko!

mapowska pisze...

Super kartka!!

Mihaela pisze...

Gorgeous card!!!

BellaArt pisze...

Piękna!

ursula Uphof pisze...

A beautiful card Monica.

vena7 pisze...

Piękna to za małe słowo..jestem zakochana w Twoich pracach .to są dzieła...

Canonbury creations pisze...

Love the bicycle and the diorama card Monia, it's gorgeous!
Val x

wiola_c pisze...

Śliczna karteczka. :)
Pięknie wymyślona, perfekcyjnie wykonana.
I te kompozycje kwiatowe - cudo.
:)

Hanna pisze...

An outstanding card! Very beautiful! :) You have an amazing talent. Your cards are all fantastic.

Have a great day! :)
hugs,
Hanna

krystynas pisze...

Przepiękna, kolory te tak wspaniale ze sobą współgrają.
Pozdrawiam

cyga pisze...

Świeżutka jak poranek.

AgaSi pisze...

Świetna!!! Bardzo przestrzenna, kolory orzeźwiające, cudne kwiatuszki - nic dodać, nic ująć!

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudowna :)

hania739 pisze...

Śliczna!!!!!!!!!!!!!

Gocha pisze...

Monia - wspaniała ta kartka! Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia :)

Ludkasz pisze...

Fantastyczna kartka:)

Anonimowy pisze...

Bardzo ładna kartkeczka jak wszyatkie zresztą Pani prace:-)

Kasia B. pisze...

Cudowna jest!!!

krystynabozenna pisze...

Extra kartka :-)

Barbara pisze...

Piękności...i nawet ma kwiatuszki w koszyczku przy rowerze :))

Boei pisze...

Śliczna! I taka delikatna...

Julapi pisze...

Kartka bardzo pasująca do okazji. Piękna przez te drobniutkie kwiatuszki.

[Kasia] pisze...

Cudna kartka :) Takiej formy jeszcze nie widziałam

Agata pisze...

absolutnie przecudna!

kachna pisze...

cudna :)

Visell pisze...

Ach, te wykrojniki! Kartka- boska! A jak się ja składa?

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję za Wasze miłe słowa :*

Visell ta kartka ma harmonijki na górze i na dole, więc składa się zwyczajnie prawie na płasko ;)

ania pisze...

Fantastyczna!!!! Kompozycje kwiatowe cudne:))

Klaudia/Kszp pisze...

Kartka śliczna, wspaniałe świeże kolory :)